;
coinex

اصلاح تعرفه اینترنت به صورت جدی ؛ بالا بودن هزینه دانلود فیلم

اصلاح تعرفه اینترنت به صورت جدی ؛ بالا بودن هزینه دانلود فیلم

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از اصلاح تعرفه اینترنت، البته در راستای حمایت از تولید بومی، به صورت جدی خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود تصویری از فروش فیلم‌ها و سریال‌های شبکه خانگی در خیابان منتشر کرده است. وی در این مورد اعلام نمود، اشکالی که در نظام تعرفه‌گذاری اینترنت وجود دارد، نه تنها باعث آزار مصرف کننده شده است بلکه توانسته است تا زمینه ناراحتی تولیدکنندگان موفق ایرانی را نیز فراهم کند. وی ادامه داد که:

 چرا این افراد باید شاهد چنین صحنه‌هایی باشند که حاصل دسترنج و زحمت آنها در پیاده‌روها و بر روی زمین توزیع گردد.

اصلاح تعرفه اینترنت به صورت جدی

آذری جهرمی موضوع اصلاح تعرفه اینترنت را امری جدی دانست و در مقایسه بین خرید فیلم‌ها و دانلود آنها از طریق اینترنت اعلام کرد که هزینه دانلود فیلم‌ها بسیار بالاست و ادامه داد اگر هزینه دیدن فیلم از طریق شبکه بیش از هزینه دی‌وی‌دی کنار خیابان باشد، پس محتوای فاخر تولیدکنندگان ایران هیچگاه در در فضای مجازی کشور رشد نمی‌کند.

جهرمی بر لزوم اصلاح تعرفه اینترنت تاکید نمود و از تمام شرکت‌های ارایه‌کننده خدمات خواست تا همراهی و همکاری لازم را در این زمینه انجام دهند و صرفا فقط به منافع کوتاه‌مدت نگاه نکنند. وی ادامه داد که در بلند مدت منفعت به خود آنها باز می‌گردد و همچنین از مردم خواست تا رسیدن به نقطه مطلوب از همراهی دست برندارند.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر