;
coinex

خودروی هاچ بک کانسپت کیا در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آلمان!

خودروی هاچ بک کانسپت کیا در نمایشگاه بین المللی اتومبیل آلمان!

خودروی هاچ بک کانسپت کیا یک محصول جدید از طرف این سازنده کره‌ای است که می‌خواهد در نمایشگاه بین المللی خودروی آلمان در فرانکفورت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کیا برندی نبود که در نمایشگاه‌های بزرگ خودرو حاضر شود اما زمان همه چیز را تغییر می‌دهد و برای این خودروساز هم نقطه شروع از سال میلادی جاری رقم خورد. کیا سال 2017 را با عرضه مدل دوست‌داشتنی استینگر شروع کرد و اخیرا گفته است که می‌خواهد در نمایشگاه بین المللی خودروی آلمان هم با معرفی یک خودروی هاچ بک کانسپت توجه همه حاضرین را به خود جلب کند.

کیا دو سال قبل هم در نمایشگاه خودروی ژنو از یک اتومبیل قرمز رنگ بسیار زیبا به نام اسپورت اسپیس (Sportspace) رونمایی کرد. این خودرو ظاهر بسیار خشنی داشت و توانست به کمک رنگ خود توجه تعداد زیادی از حاضران را در نمایشگاه ژنو به خود جلب کند. اسپورت اسپیس سال بعد در قالب یک خودروی تولید انبوه به نام اپتیما اسپورت واگن (Optima Sportswagon) وارد بازار شد؛ اسپرت واگن ماهیت فوق العاده تهاجمی اسپورت اسپیس را نداشت اما باز هم توانست وضعیت خوبی را در بازار برای خود ایجاد کند.

حال به نظر می‌رسد که تیم طراحی سازنده کره‌ای باز هم می‌خواهد جلب توجه کند زیرا منابع خبری گفته‌اند که نمایشگاه فرانکفورت یک خودروی هاچ بک کانسپت جدید را هم از این برند در خود دارد. خودروی هاچ بک کانسپت کیا قرار است هرآنچه را که اسپیس اسپورت کانسپت نتوانست در نمایشگاه ژنو در رنگ قرمز نشان دهد، در معرض دید افرادی که به نمایشگاه فرانکفورت می‌آیند، بگذارد.

طبق اطلاعات و عکس‌های منتشر شده این خودرو از یک بدنه چهاردرب بهره می‌برد که ویژگی‌هایی مختصر از یک طراحی شوتینگ بریک را هم به ارث برده است؛ خودرویی که می‌خواهد به کمک سقف شیبدار و ویژگی‌های آیرودینامیکی‌اش فاصله بین حالت سکون تا سرعت 100 کیلومتربرساعت را برای عاشقان دنیای سرعت و خودروهای هاچ بک تا حد زیادی کاهش دهد و علاوه بر این به کمک فضای داخلی مناسب خود کارهای روزمره یک خانواده کم جمعیت را هم انجام دهد.

سبک طراحی خودروی هاچ بک کانسپت کیا

خودوری کانسپت جدید کیا به نحوی طراحی شده است که وقتی خطوط بدنه این اتومبیل را دنبال می‌کنید، انتظار دارید که در هر طرف خودرو تنها یک در وجود داشته باشد. این اتومبیل به نحوی طراحی شده است که خودروهای فیلم‌های علمی تخیلی را به شما در عالم واقعیت نشان دهد!

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی خودروی هاچ بک کانسپت کیا می‌توان به دیواره‌های جانبی بدنه این اتومبیل اشاره کرد که ضمن افزایش میزان پویایی بدنه این خودرو، حجم بیشتری را به گلگیرها و سپرهای این خودروی هاچ بک زیبا بخشیده است.

زیر رکابی‌های گوه‌ای شکل و چرخ‌های بزرگ و برآمده از دیگر مشخصه‌هایی هستند که ظاهر مهاجمانه‌تری را به خودروی هاچ بک کانسپت جدید کیا بخشیده‌اند. در قسمت عقب این اتومبیل آنچه که بیشتر از سایر ویژگی‌ها توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند ترکیب زیبای چراغ‌های یک‌سره عقب با دیفیوزری است که نمای پشت خودرو را زیباتر کرده است.

از نظر کیا، خودروهای کانسپت نسل‌های بعدی محصولات این برند هستند. نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که سازنده کره‌ای می‌تواند تنها با به کارگیری مقدار محدودی از ویژگی‌های خودروهای کانسپت خود در نحوه طراحی محصولات تولید انبوهش توجه افراد علاقمند به دنیای اتومبیل را تا حد زیادی به خود جلب کند.

.

منبع: newatlas

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر