;
coinex

بازیگر بعدی نقش جوکر احتمالا لئوناردو دی کاپریو خواهد بود

بازیگر بعدی نقش جوکر احتمالا لئوناردو دی کاپریو خواهد بود

همان‌طور که احتمالا تا کنون شنیده‌اید کمپانی برادران وارنر تصمیم به ساخت یک فیلم مجزا برای شخصیت محبوب جوکر گرفته است و قرار نیست این بار جرد لتو بازیگر نقش این کاراکتر باشد.

جوکر معمولا به صورت شخصیت منفی در فیلم‌های بت من حضور داشته، اما در این فیلم قرار است تا ریشه‌های شخصیتی این کاراکتر استثنایی دنیای کمیک، مورد کاوش قرار بگیرد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها به نظر می‌رسد کمپانی برادران وانر برای ایفای نقش جوکر در این فیلم به لئوناردو دی کاپریو علاقه نشان داده‌اند. این بازیگر در گذشته روی خوشی برای بازی در فیلم‌های دنباله‌دار نشان نداده است؛ بنابراین باید منتظر ماند و دید که آیا کمپانی وارنر می‌تواند نظر دی کاپریو را تغییر دهد.

اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلم‌ساز اسطوره‌ای هالیوود، مارتین اسکورسیزی، تهیه‌کننده اصلی این فیلم خواهد بود و به دلیل رابطه بسیار خوبی که اسکورسیزی و دی کاپریو دارند، این احتمال وجود دارد که دی کاپریو این بار روش خود را تغییر دهد و نقش جوکر را بپذیرد یا دست کم، کمپانی برادران وارنر به این موضوع امیدوار است.

البته توجه داشته باشید که بر اساس گزارش‌ها تا این لحظه پیشنهاد رسمی برای ایفای این نقش به دی کاپریو داده نشده و همچنین قرارداد مارتین اسکورسیزی به عنوان تهیه‌کننده فیلم نیز نهایی نشده است.

گفته شده که جرد لتو به عنوان بازیگر فعلی نقش جوکر، که انتظار می‌رود در دنباله‌ی فیلم جوخه‌ انتحار و یک اسپین‌آف از این فیلم در کنار هارلی کوئین ایفای نقش کند، چندان از این اتفاق راضی نیست و فکر می‌کند ایده داشتن چند جوکر مختلف به صورت هم‌زمان چندان جالب نخواهد بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر