;
coinex

بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو قابلیت‌های جدیدی را به این دستگاه اضافه می کند

بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو قابلیت‌های جدیدی را به این دستگاه اضافه می کند

شرکت چند ملیتی لنوو (Lenovo) با ارائه بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو در نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین، توانایی‌های تبلت تب 4 را بهبود بخشیده و آن را به امکانات جدید و به روزی مانند دستیار صوتی الکسا (Alexa) شرکت آمازون (Amazon) مجهز خواهد کرد.

بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو یک اسپیکر اختصاصی طراحی شده توسط این شرکت است که به طور خاص مدل‌های 8 اینچی و 10 اینچی این دستگاه را به یک نمونه همیشه گوش به زنگ فرامین صوتی با استفاده از سیستم هوش مصنوعی و دستیار کمکی الکسا شرکت آمازون تبدیل می‌کند.

بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو

در نگاه اول ارائه بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو با توجه به وجود سیستم قدرتمند اکو (Echo) و سیستم اقتصادی Echo Dot شرکت آمازون امری عجیب و غیر منطقی به نظر می‌آید. اما با توجه به تفاوت قیمت 130 دلار (معادل 500 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومان در زمان نگارش) با سیستم Echo و کیفیت بسیار بالاتر از سیستم Echo Dot و قیمتی مابین این دو دستگاه، تولید این دستگاه توجیه اقتصادی پیدا خواهد کرد.

با توجه به استفاده از بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو در منازل و دفاتر، این بسته از دو بخش مجزای پایه شارژر (Stand) و اسپیکر ساخته شده است. این اسپیکر یک نمونه ساده و غیر هوشمند بوده و تمامی مراحل پردازش و عملیات، توسط خود تبلت و استفاده از سیستم دستیار صوتی الکسا آمازون انجام خواهد شد. این دستگاه کوچک بوده و با وزنی در حدود 300 گرم قابلیت حمل را به سادگی خواهد داشت.

بسته هوم اسیستانت تبلت تب 4 لنوو عملکردی مشابه سیستم‌های Echo و Echo Dot آمازون دارد. این دستگاه به یک سیستم جدید مراقبتی نیز مجهز شده که وضعیت دسترسی کودکان به دستگاه را مدیریت می‌کند. این شرکت به همراه بسته هوم اسیستانت تبلت تب 4 لنوو یک بسته نرم افزاری جدید نیز منتشر نموده که عملکرد دستگاه را کنترل می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو با قیمتی مابین دو دستگاه Echo و Echo Dot آمازون ارائه شده و با مبلغی برابر با 69.99 دلار (معادل 270 هزار تومان) در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد. این گجت در ماه اکتبر سال جاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

سخن آخر

اگر شما صاحب یک نمونه‌ از تبلت‌های تب 4 (TAB 4) شرکت لنوو در دو مدل 8 اینچی و 10 اینچی هستید، بسته هوم اسیستنت تبلت تب 4 لنوو یک گزینه جایگزین جذاب با قیمت پایین بوده که امکاناتی در حد و حدود دستگاه‌های سری Echo شرکت آمازون را به شما خواهد داد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر