;
coinex

رونمایی از هدفون بدون سیم فری جی بی ال در نمایشگاه IFA 2017 برلین

هدفون بدون سیم فری جی بی ال

شرکت آمریکایی جی بی ال (JBL) که در حال حاضر تحت مالکیت شرکت کره‌ای سامسونگ الکترونیکز (Samsung Electronics) قرار دارد و زیرمجموعه‌ای از شرکت معتبر هارمان (Harman) به حساب می‌آید، روز گذشته از هدفون جدید بدون سیم خود با نام جی بی ال فری (JBL Free) در نمایشگاه IFA 2017 شهر برلین رونمایی کرد.

در چند سال گذشته و با توجه به عدم استفاده از سیم و عملکرد مناسب و ساده، هدفون‌های بدون سیم طرفدران فراوانی پیدا کرده و بیشتر شرکت‌های بزرگ فعال در این زمینه، رو به ساخت این گونه از دستگاه‌های پخش صدای قابل حمل و کوچک آورده اند. شرکت جی بی ال نیز از این قافله عقب نمانده و با ارائه یک مدل جدید با نام هدفون بدون سیم فری جی بی ال در نمایشگاه IFA 2017 برلین به جمع مدعیان این بخش پیوسته است.

هدفون بدون سیم فری جی بی ال

برای فراهم کردن بهترین کیفیت صدای ممکن برای دوستداران موسیقی، شرکت جی بی ال از استانداردها و تکنولوژی بالای خود استفاده کرده تا صدای پخش شده از هدفون بدون سیم خود را با کیفیتی که از این برند معتبر انتظار می‌رود، پخش نماید. علاوه بر پخش صوت و موسیقی، هدفون بدون سیم فری جی بی ال با توجه به بهره‌گیری از یک میکروفون کوچک داخلی، قابلیت مکالمه را نیز به این دستگاه جدید خود اضافه کرده است.

هدفون بدون سیم فری جی بی ال با استفاده از فناوری ارتباطی بدون سیم بلوتوث، قابلیت ارتباط با انواع و اقسام تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها را نیز به دستگاه افزوده و امکان استفاده بدون دست و آزاد را به کاربران خود می‌دهد.

هدفون بدون سیم فری جی بی ال با طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک خود و استفاده از باتری‌های قدرتمند، امکان استفاده بدون دردسر و راحت روزانه را به کاربران خود خواهد بخشید.

علاوه بر این با توجه به استفاده از مواد اولیه ضد آب، هدفون بدون سیم فری جی بی ال قابلیت استفاده در محیط‌ها و شرایط مختلف مانند بارش باران و یا استفاده در باشگاه بدن سازی و ورزش را دارد. این دستگاه توانایی پخش موسیقی به مدت 4 ساعت متوالی و 20 ساعت با استفاده از منبع تغذیه تعبیه شده در داخل جعبه را داشته و از این لحاظ کاربران با مشکل خاصی حتی در هنگام استفاده طولانی مدت از آن دجار نخواهند شد.

مشخصات هدفون بدون سیم فری جی بی ال

  • استفاده از تکنولوژی Signature Sound برای تولید صدای شفاف با صدای بم (Bass) بالا
  • پشتیبانی از فناوری ارتباطی بلوتوث 4.2
  • توانایی فعالیت به مدت 24 ساعت
  • امکان مکالمه با تلفن‌های هوشمند همراه به صورت هندزفری
  • گوشی ارگونومیک در سه سایز کوچک، متوس و بزرگ
  • پوشش سیلیکونی انتهایی گوشی برای جاگیری کامل در گوش
  • ضد قطرات آب
  • جعبه شارژ هوشمند

قیمت و زمان عرضه هدفون بدون سیم فری جی بی ال

هدفون بدون سیم فری جی بی ال که وزنی برابر با 99 گرم دارد، در دو رنگ مشکی و سفید قابل عرضه است. قیمت اعلام شده نیز برای این محصول در حدود 149 دلار (معادل 575 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) بوده و در ماه اکتبر سال جاری راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

هدفون بدون سیم فری جی بی ال در یک نگاه

نسخه بلوتوث 4.2
نوع باتری یون لیتیوم 3.7V و 85mAh
مدت زمان استفاده (ساعت) 20+4
مدت زمان شارژ 2 ساعت
وزن 99 گرم
دامنه فرکانس 10Hz~22.000Hz
قطر بلندگو 5.8 میلیمتر
قیمت 575.000 تومان

 

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : Harman

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر