;
coinex

راه‌اندازی سرویس جدید برنامه های آنی کافه بازار و افزایش سهم توسعه دهندگان

راه‌اندازی سرویس جدید برنامه های آنی کافه بازار و افزایش سهم توسعه دهندگان

قرار است تا پایان سال 1396، کافه بازار سهم خود را از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در برنامه های آنی کافه بازار به نصف کاهش دهد. کافه بازار هدف خود را از این کار، توسعه‌ی بستر برنامه‌های آنی اعلام نموده است. سهم توسعه‌دهندگان برنامه‌های آنی کافه بازار، از فروش درون‌برنامه‌ای در این مدت، ۸۵ درصد محاسبه خواهد شد.

بررسی سرویس جدید کافه بازار

کافه بازار سرویسی جدیدی را به نام برنامه آنی راه‌اندازی کرده است که توسعه دهندگان اندروید می‌توانند از طریق آن یک محیط توسعه ساده و سریع را در اختیار داشته باشند. برنامه‌های آنی کافه بازار به توسعه دهندگان امکان می‌دهد تا برای اندروید برنامه‌ای طراحی کنند که کاربر برای اجرا کردن آن برنامه لازم نباشد آن را دانلود و نصب کند و یا فضایی را از گوشی خود به آن اختصاص دهد. محیط مربوط به توسعه برنامه‌های آنی کافه بازار طوری طراحی شده است که امکان توسعه و به‌روزرسانی برنامه‌ها وجود داشته باشد. لازم به ذکر است که این سرویس به صورت آزمایشی در اختیار این توسعه دهندگان قرار دارد.

نحوه استفاده از این قابلیت جدید

برای اینکه بتوان از این قابلیت استفاده نمود لازم است تا حساب توسعه‌دهنده‌ی جدید و شماره شبای تازه‌ استفاده شود. علت این کار این است که بین پرداخت های سهم برنامه‌ها و برنامه‌های آنی کافه بازار، تداخلی پیش نیاید. پس از انجام کارهای گفته شده، باید از طریق ایمیل online@cafebazaar.ir اطلاع رسانی شود که از این حساب برای برنامه‌های آنی کافه بازار استفاده می گردد.

علاقه‌مندان برای مشاهده نمونه‌هایی از برنامه های آنی کافه بازار می توانند برنامه‌های دیوار و نبض بازار را در اپ بازار مشاهده کنند.

.

منبع: cafebazaar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر