;
coinex

خبری ناخوشایند برای اپل: هیجان براى آیفون 8 چندان زیاد نیست

خبری ناخوشایند برای اپل: هیجان براى آیفون 8 چندان زیاد نیست

در حالی که تنها چند روز با رونمایی از جدیدترین آیفون کمپانی اپل فاصله داریم اما ظاهرا تمام شرایط آن‌چنان مطابق میل این شرکت پیش نمی‌روند. با تکراتو همراه شوید.

برخلاف پیشرفت‌های چشمگیری که اپل برای آیفون 8 تدارک دیده، ظاهرا بخش عمده‌ای از کاربران این شرکت، چندان بابت این تغییرات هیجان‌زده نیستند یا حداقل این نتیجه‌ای است که بر اساس یک بررسی توسط پیپر جافری به دست آمده. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد تنها 16 درصد از کاربران فعلی آیفون برای خرید آیفون 8 برنامه ریزی کرده‌اند.

البته اگر به نتایج سال گذشته‌ی این بررسی نگاه کنید، متوجه خواهید شد این شرایط برای اپل چندان هم ناامیدکننده نیست، زیرا سال گذشته در همین برهه پیش از رونمایی آیفون 7 تنها 15 درصد از پاسخ‌دهندگان تصمیم به ارتقاء آیفون خود داشته‌اند.

از طرف دیگر 24 درصد از پاسخ‌دهندگان امسال این نظرسنجی معتقد بودند ممکن است آیفون 8 را خریداری کنند؛ در حالی که سال 2016 در همین نظرسنجی مربوط به آیفون 7 حدود 29 درصد از کاربران مایل به خرید این محصول بودند.

آیفون 8، پرچمداری با قیمت بسیار بالا

اگر چه که ویژگی‌های جدید متعدد و جذابی برای خریداران آیفون 8 در این محصول بکار گرفته شده و این موضوع برای دارندگان آیفون‌های اپل خبر بسیار جذابی محسوب می‌شود، اما اگر شایعات در مورد قیمت این محصول صحت داشته باشند، کاربران قطعا از قیمت این محصول رضایت نخواهند داشت.

طبق شایعات آیفون 8 با حافظه‌ی 512 گیگابایتی قیمتی حدود 1200 دلار خواهد داشت. برخی منابع نیز معتقدند قیمت پرچم‌دار اپل از 1000 دلار تجاوز نخواهد کرد، زیرا اپل تلاش دارد قیمت محصولاتش نزدیک به پرچم‌داران سامسونگ باقی بماند.

ظاهرا در مراسم اپل خیلی نامحسوس از دو محصول جدید آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز رونمایی خواهد شد؛ هرچند که قطعا ستاره‌ی اصلی نمایش آیفون 8 خواهد بود. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند این محصول پس از عرضه رکود فروش پرچم‌داران اپل را جابه‌جا خواهد کرد.

اکنون دیگر باید منتظر ماند و دید آیا کاربران فعلی آیفون حاضر به ارتقاء محصولات خود خواهند شد یا خیر؛ نتیجه هرچه باشد شک نکنید که قیمت بالای آیفون 8 نقش پررنگی در تصمیم‌گیری خواهد داشت.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر