;
coinex

شایعه جدید درباره اسپیکر آیفون 8

شایعه جدید درباره اسپیکر آیفون 8

اپل تا به امروز نوید تغییرات مهمی در پرچمدار بعدی خود به طرفداران داده است؛ اما بهبود کیفیت اسپیکر دستگاه جز آن موارد نبوده است. برای جزییات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطوری که می‌دانید؛ آخرین پرچمدار اپل، آیفون 8، 12 سپتامبر (21 شهریور) رونمایی می‌شود. با توجه به شایعه‌هایی که تا به امروز در فضای مجازی منتشر شده، اگر تمام این مدت اپل مشغول سرگرم کردن ما با شایعه های اشتباه نبوده باشد، ما تقریبا می‌دانیم با چه چیزی طرف هستیم. اگرچه  آن دسته از طرفدارانی که همچنان شایعه‌ها را دنبال می‌کنند، شاید این شایعه جدید برایشان جالب باشد.

تصویری که در Slashleak  توسط Cult of Mac منتشر شده، اجزای یک اسپیکر را نشان می‌دهد که گویا مربوط به اجزای اسپیکر آیفون 8 است. اجزای این اسپیکر بسیار شبیه به اجزای آیفون قبلی به نظر می‌رسد، اما ماژول اصلی اسپیکر متفاوت است.

احتمالا اپل طراحی اسپیکر را بهبود بخشیده و به طور کلی ممکن است در طراحی جدید صدای اسپیکر بلندتر، واضح‌تر و بهتر شده باشد. اما برای اطمینان از درستی تمام این موارد باید تا زمان رونمایی صبر کنیم!

اسپیکر آیفون 8

پیش از این بارها شنیده‌ایم که آیفون 8 یا به گفته برخی آیفون ایکس طراحی متفاوتی خواهد داشت. تفاوت‌های طراحی جدید شامل حذف دکمه اصلی، تعبیه صفحه نمایش بدون لبه و برخورداری از سیستم شارژ وایرلس خلاصه می‌شود. از این نظر با وجود تغییرات بسیار مهم در طراحی این دستگاه؛ آخرین موردی که طرفداران و کاربران آیفون منتظر آن هستند بهبود کیفیت صدای اسپیکر خواهد بود.

شکی نیست که کیفیت اسپیکر دستگاه نیز مانند سایر جزییات مهم است، اما با وجود تغییرات بسیار جذاب در طراحی آیفون 8، بهبود کیفیت اسپیکر دستگاه آن چنان مهم به نظر نمی‌رسد؛ چرا که اسپیکرهای قبلی نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دادند. در هر صورت تا سه شنبه هفته آینده منتظر جزییات بیشتر در مورد آیفون 8 در تکراتو باشید.

منبع : ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر