;
coinex

نگاهی به دوربین ال جی وی 30 در ضبط ویدیو؛ پیشرفته‌ترین در نوع خود!

نگاهی به دوربین ال جی وی 30 در ضبط ویدیو که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است

ال جی وی 30 جدیدترین پرچمدار ال جی، در نمایشگاه ایفا 2017 منتشر شد و دوربین آن دارای پیشرفته‌ترین ویژگی‌هایی است که یک موبایل می‌تواند هنگام ضبط ویدیو داشته باشد. با تکراتو همراه باشید.

ارتقا دوربین

سیستم دوگانه دوبین در ال جی وی 30 کنترل بیشتر، دامنه دینامیک بلندتر، لنزهای سریع‌تر، عملکرد بهتر در نور کم و سیستم جدید زوم را ارائه می‌دهد. یکی از بهترین و قابل توجه‌ترین ویژگی‌های دوربین ال جی وی 30 اضافه شدن Cine Log است که به شما امکان ذخیره سازی LUT و ویرایش نرم افزاری NLE مانند پریمیر را می‌دهد. این ویژگی زمانی خوب است که بخواهید رنگ‌های ویدیو را تغییر دهید و بر آن کنترل داشته باشید.

ارتقا دوربین در V30

با توجه به تجهیز گوشی‌های هوشمند با سیستم‌های دوربین دوگانه، ال جی وی 30 دارای دوربین اصلی و دوربین دوم واید است. دوربین اصلی دارای میدان دید حدود 70 درجه‌ای و دوربین زاویه واید نیز 120 درجه است. دوربین اصلی همچنین دارای لنزی سریع با ضریب f/1.6 است که یکی از عناصر پلاستیکی آن با شیشه جایگزین شده و آن را برای ثبت تصاویر در نور کم مناسب می‌کند. این لنز سریع همچنین دامنه دینامیک بالاتری را در نواحی سایه دار ارائه می‌دهد.

بیشتر خوانید:

ویژگی گرافی دوربین ال جی وی ۳۰ چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟»

حالت دستی نیز دسترسی کنترل بیشتری برای ثبت تصویر نهایی ایجاد می‌کند. سرعت شاتر آن نیز تا 30 ثانیه است و می‌توانید علاوه بر آن بر ضبط صدا و تنظیمات رنگی 15 افکت سنمایی نیز کنترل داشته باشید.

ویژگی های دوربین وی 30

میکروفون بهبود یافته

داشتن صدایی خوب مهم است اما این موضوع اغلب در گوشی‌های هوشمند نادیده گرفته می‌شود. ضبط صدا در وی 30 با سیستم دوگانه میکروفون بهبود یافته و دارای صدایی با کیفیت 24 بیتی است که دامنه دینامیک آن افزایش و اعوجاج آن کاهش یافته است. بر اساس گفته‌های LG، این سیستم حتی در محیط‌های شلوغ نیز برای ضبط صدا مناسب است.

میکروفون بهبود یافته ال جی وی 30

صفحه نمایش QHD و OLED

صفحه نمایش فول ویژن ال جی وی 30 QHD و OLED است. نسبت ابعاد آن 2:1 (18:9) است که تقریبا تمام بخش جلوی V30 را می‌پوشاند. با اینکه تصاویر در آن به اندازه گلکسی اس 8 نیست، اما کنتراست و رنگ اشباع شده بهتری دارد. در واقع ال جی ادعا می‌کند طراحی جدید صفحه نمایش می‌تواند فضای رنگی RGB را تقریبا 150% بازسازی کند. رزولوشن اسکرین نیز نسبت به دیگر مدل‌های سری V بهبود یافته است. اسکرین این گوشی 2880×1440 و تراکم پیکسل آن 537ppi است. این صفحه نمایش برای استفاده از اپ‌های واقعیت مجازی نیز جذاب خواهد بود.

بیشتر خوانید:

aperture و همه آنچه درباره دوربین ال جی وی ۳۰ و گوشی های هوشمند باید بدانید

به طور کلی LG V30 دارای تکنولوژی قوی و ویژگی‌های خیلی خوبی برای عکاسان است. اما نزدیک بودن زمان عرضه آن به آیفون 7 اس و آیفون 8 حضور در بازار را برایش سخت می‌کند.

مشخصات ال جی وی 30

  • دوربین دوگانه؛ دوربین 70 درجه‌ای اصلی و 120 درجه‌ای سوپر واید
  • دوربین اصلی: سنسور OIS ،F1.6 aperture ،16MP 1/3.1″ Sony IMX351 CMOS
  • دوربین سوپر واید: F1.9 aperture، سنسور 13MP Samsung با سایز پیکسل 1.0um
  • ضبط ویدیو 4K
  • دوربین جلو 5MP F2.2
  • صفحه نمایش 6 اینچ QHD + OLED FullVision
  • تراشه Qualcomm Snapdragon 835
  • فضای 64/128GB و 4GB RAM
  • کارت حافظه microSD
  • باتری 3,300mAh با شارژ سریع

.

منبع: nofilmschool

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر