;
coinex

جنگ ستارگان 9 کارگردان خود کالین ترورو را از دست داد

"جنگ ستارگان 9" کارگردان خود کالین ترورو را از دست داد

قسمت هفتم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان طوری پایان یافت که طرفداران آن کنجاوند ببینند در ادامه آن یعنی جنگ ستارگان 8 (Star Wars: Episode VIII) چه اتفاقاتی می‌افتد. این قسمت قرار است پایان سال جاری اکران شود. در عین حال هم بسیاری مشتاق دیدن جنگ ستارگان 9 (Star Wars: Episode IX) هستند که پایان این سه گانه محسوب می‌شود و تاریخ اکران آن سال 2019 برنامه ریزی شده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که کارگردانی قسمت نهم بر عهده کالین ترورو (Colin Trevorrow) بود، اما به تازگی شرکت لوکاس فیلم (Lucasfilm) از طریق وب‌سایت استار وارز (Star Wars) اعلام کرده که ترورو دیگر کارگردان فیلم نخواهد بود. هنوز مشخص نیست که چه کسی جایگزین او برای کارگردانی جنگ ستارگان 9 خواهد بود و یا اینکه آیا تاریخ اکران تاخیر می‌خورد یا خیر.

در بیانیه‌ای رسمی منتشر شده در وب‌سایت، گفته شده:

لوکاس فیلم و کالین ترورو به طور متقابل تصمیم گرفتند به همکاری پایان دهند. کالین همراه شگفت انگیزی در طی توسعه این پروژه بود اما همگی به این نتیجه رسیدیم که نگاه ما به پروژه متفاوت است. ما برای کالین بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم و بزودی اطلاعات بیشتری را در مورد فیلم منتشر می‌کنیم.

این اولین بار نیست که فیلم‌های اخیر این سری دچار مشکلاتی می‌شوند. برای نمونه می‌توان به فیلم هان سولو اشاره کرد که هر دو کارگردان خود را از دست داد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر