;
coinex

چیپست اسنپدراگون 836 وجود نخواهد داشت؛ حداقل نه تا پایان امسال!

چیپست اسنپدراگون 836 وجود نخواهد داشت؛ حداقل نه تا پایان امسال!
چیپست اسنپدراگون 836 وجود ندارد. این خبری است که به تازگی در فضای آنلاین به گوش می‌رسد. منتظر معرفی اسنپدراگون 836 نباشید، حداقل تا پایان سال جاری که این چنین به نظر می‌رسد!

اگر به یاد داشته باشید، شایعات زیادی ادعا می‌کردند که کوالکام قصد دارد نسخه نسبتا بهبود یافته تری از اسنپدراگون 835 را تا پایان آخرین سه ماهه (کوارتر چهارم) سال 2017 روانه بازار گوشی‌های هوشمند کند. اکنون به نظر می‌رسد که این خبر در حد و اندازه همان شایعه باقی خواهد ماند و به واقعیت تبدیل نخواهد شد. کمپانی کوالکام قصد ندارد تا پایان سال جاری هیچ پردازنده دیگری را عرضه کند.

یکی از منابع نزدیک به کمپانی کوالکام ادعا می‌کند که این تراشه ساز بزرگ هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی اسنپدراگون 836 در سال 2017 ندارد. اسنپدراگون 835 گزینه بسیار مناسبی برای هر تولید کننده ای است که می‌خواهد یک گوشی هوشمند پرچمدار را عرضه کند. با این وجود این احتمال وجود دارد که این غول تراشه ساز جهان بخواهد چیپست‌های جدیدی را تا پایان 2017 عرضه کند. البته به احتمال بسیار زیاد این پردازنده‌ها به محدوده پایین رده تا میان رده بازار تعلق خواهند داشت تا جانشینی برای پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 835 که در اوایل سال جاری معرفی شد.

مطمئن ما به طور صد در صد نمی‌توانیم درستی این گزاترش را تایید کنیم، اما بر اساس شواهد موجود و گزارش‌هایی که در منابع مختلف منتشر شده است، بعید به نظر می‌رسد که تراشه جدید دیگری از کوالکام تا پایان سال جاری رخ نشان دهد.

با این وجود شایعاتی که درباره پردازنده شیائومی می میکس 2 نیز گفته می‌شد، در همان حد شایعه باقی خواهند ماند. گوشی شیائومی می میکس 2 در یازدهم سپتامبر (20 شهریورماه) معرفی خواهد شد و با این وجود، این پردازنده اسنپدراگون 835 است که در این پرچمدار قدرتنمایی خواهد کرد، هر چند که پیش از این نیز کوالکام این خبر را تایید کرده بود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر