;
coinex

نسخه جدید واتساپ با ویژگی های تجاری در راه است

نسخه جدید واتساپ با ویژگی های تجاری در راه است

واتساپ امروز اعلام کرد که تصمیم دارد ویژگی‌های پیام‌رسان مشهور خود را وارد دنیای تجارت کند. این شرکت می‌خواهد امکانی را فراهم کند تا شرکت‌های تجاری به‌وسیله‌ی ابزار جدید واتساپ راحت‌تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

به گفته‌ی این شرکت:

واتساپ تصمیم دارد همان گونه که به مردم در ارتباط با یکدیگر کمک کرده، این بار به مردم کمک کند تا با شرکت‌های تجاری که برایشان اهمیت دارند، ارتباط برقرار کنند.

واتس‌اپ در مسیر توسعه‌ی امکانات تجاری خود در حال آزمایش دو ابزار جدید است. یکى ابزاری که این شرکت از آن با نام اپلیکیشن رایگان تجاری واتساپ یاد می‌کند که ظاهرا از اساس برای تجارت‌های کوچک‌تر طراحی شده است.

اما ابزار دوم که راهکار شرکتی نامیده می‌شود با هدف ارائه ویژگی‌های بیشتر برای شرکت‌های مختلف توسعه داده شده و احتمالا رایگان نیز نخواهد بود. به‌عنوان مثالی از این ویژگی‌ها می‌توان به ارسال اعلان‌های مرتبط با ساعت پرواز و یا تاییدیه ارسال یا دریافت و دیگر مواردى از این دست اشاره کرد. از مشتریان احتمالی این ابزار حرفه‌ای‌تر نیز می‌توان بانک‌ها، خطوط هواپیمایی و سایت‌های فروش اینترنتی را نام برد.

در حال حاضر واتس‌اپ اطلاعاتی در مورد زمان احتمالی عرضه‌ی این برنامه‌ها برای کاربران نهایی منتشر نکرده است. این شرکت عنوان کرده تصمیم دارد بدون هیچ عجله‌ای مرحله‌ی آزمایش این اپلیکیشن‌ها را به سرانجام برساند تا نتیجه‌ی نهایى عاری از اشکال باشد.

توجه داشته باشید که در فاز آزمایش، واتساپ با چند شرکت مختلف به‌صورت نزدیک همکاری خواهد داشت و بازخورد نظرات آن‌ها را در محصول خود اعمال کرده و ویژگی‌های بیشتری به اپلیکیشن‌های خود اضافه خواهد کرد.

ضمنا ویژگی پروفایل‌های تجاری تایید شده نیز هم‌اکنون در نسخه‌های بتا افزوده شده تا در آینده به کاربران در تشخیص پروفایل‌های رسمی تجاری کمک کند. درحال حاضر پروفایل‌های تجاری تایید شده به‌وسیله‌ی یک تیک سبزرنگ مشخص شده‌اند.

همچنین واتساپ امروز مجددا تاکید کرد که کاربران در صورت تمایل می‌توانند اکانت‌های خود را در برابر ارتباط اکانت‌های تجاری مسدود کنند تا تداخلی در پروفایل شخصی آن‌ها ایجاد نشود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر