;
coinex

مشخصات و محدوده پیمایش خودرو تمام الکتریکی نیسان لیف 2018 تایید شد

مشخصات و رنج پیمایش خودرو تمام الکتریکی نیسان لیف 2018 تایید شد!

نیسان لیف یکی از قدیمی‌ترین خودروهای الکتریکی جهان است؛ مدل 2018 این محصول امروز با چندین ویژگی جدید توسط خودروساز ژاپنی در معرض عموم قرار گرفت.

ارائه یک جانشین جدید برای خودروهای پیشتاز نیسان لیف (Nissan Leaf) می‌تواند برای عده زیادی از طرفداران خودروهای پاک جالب توجه باشد. طبق اطلاعات منتشر شده نیسان سبک طراحی و محدوده پیمایش خودروی جدیدش را بهبود بخشیده است.

لیف 2018 از یک طراحی آیرودینامیکى بهتر بهره می‌برد به همین دلیل میزان نیروی پسا (ضریب درگ) در آن کاهش یافته است؛ این بهبود علاوه بر این باعث شده است که مدل جدید لیف بتواند با یک بار شارژ مسافتی معادل 241.4 کیلومتر را در مقایسه با مدل قبلی خود که رنج پیمایشی در حدود 160 کیلومتر داشت، طی کند. البته باید در نظر داشت که نیسان لیف هنوز فاصله زیادی از نظر محدوده پیمایشی با سایر رقبای قدرتمند خود مثل شورولت بولت (Chevrolet Bolt) و تسلا مدل 3 (Tesla Model 3) دارد.

خودروساز ژاپنی گفته است که باتری‌های نیسان لیف به طور عادی در مدت 16 ساعت به طور کامل شارژ می‌شوند، با وجود این امکان استفاده از یک شارژر 6kW هم وجود دارد که باتری‌های این خودروی الکتریکی مدرن را تنها در مدت 8 ساعت شارژ می‌کند.


بیشتر بخوانید:

انواع کلاس‌های بدنه خودرو


از دیگر ویژگی‌های نیسان لیف 2018 می‌توان به سیستم پروپایلوت (ProPilot) یا همان سیستم رانندگی نیمه خودکار، اشاره کرد. این قابلیت لیف جدید را قادر می‌سازد تا در بزرگراه‌های یک طرفه حرکت کند و بدون دخالت راننده خود را پارک نماید.

نیسان لیف از ماه ژانویه سال میلادی آینده (11 دی تا 11 بهمن 96) با قیمت 29.990 دلار وارد بازار ایالات متحده می‌شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر