;
coinex

کیسی افلک به فیلم اقتباسی استونر از جان ویلیامز به کارگردانی جو رایت پیوست

کیسی افلک به "فیلم اقتباسی استونر" از جان ویلیامز به کارگردانی جو رایت پیوست

کمپانی Blumhouse Productions، کوهن مدیا (CMG) و Film4 قرار است فیلمی با اقتباس از رمانی نوشته جان ویلیامز (John Williams) با نام استونر (Stoner) بسازند و در این فیلم کیسی افلک (Casey Affleck) برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد 2017 ایفای نقش خواهد کرد.کارگردانی این فیلم برعهده جو رایت (Joe Wright) بوده و ایثن هاوک (Ethan Hawke) نیز تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

این فیلم بر اساس کتابی با همین نام که در سال 1965 منتشر شد، ساخته می‌شود. داستان این کتاب درباره “زندگی پر مشغله ویلیام استونر، کشاورز فقیری است که به فردی آکادمیک و سپس به قهرمانی اگزیستنسیال تبدیل می‌شود.”

این کتاب برای اولین بار در اواسط دهه شصت منتشر شد، اما در ابتدا تنها 2,000 نسخه فروخت و برای سال بعد از چاپ خارج شد، اما چاپ مجدد آن سبب شد توسط منتقدان مورد توجه قرار بگیرد. استونر دو مساله را محور خود قرار داده است: کار و عشق که به نظر می‌رسد بتواند فیلم خوبی باشد.

افلک در سال جاری برای فیلم منچستر بای د سی (Manchester by the Sea) برنده جایزه اسکار 2017 شد و رایت نیز به تازگی فیلم بیوگرافی خود درباره وینستون چرچیل را در جشنواره تلوراید (Telluride) به نمایش گذاشته است.

.

منبع: indiewire

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر