;
coinex

سامسونگ گلکسی C8 معرفی شد؛ دوربین دوگانه دوباره خودنمایی کرد

رندرهای گلکسی C8 دیده شد؛ دوربین دوگانه دوباره خودنمایی کرد
به نظر می‌رسد که سامسونگ از وجود دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند خود لذت برده است. کمتر از دو هفته پس از معرفی گلکسی جی 7 پلاس و سامسونگ گلکسی نوت 8 که به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند، اکنون سامسونگ گلکسی C8 با دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند.

ما برای اولین بار نام گلکسی سی 8 را در سایت رسمی سامسونگ چین دیدیم، پس از آن آژانس رگولاتوری چین، تصاویری را منتشر کرد که وجود دوربین دوگانه آن را تایید کرد.

اوایل امروز Roland Quandt نیز رندرهای رسمی از گلکسی سی 8 را به اشتراک گذاشت. این تصاویر جدید در کنار شایعاتی که پیش از این منتشرشده بود، نشان می‌دهد که این اسمارت فون به زودی به بازار عرضه خواهد شد.

طراحی گلکسی C8 دستگاهی مشابه با گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ را نشان می‌دهد. دوربین دوگانه این دستگاه با چیدمان عمودی سنسورها دیده می‌شود که در زیر آن یک فلاش LED قرار گرفته است. بدنه سامسونگ گلکسی سی 8 فلزی بوده، گوشه‌های آن با به شکل گرد طراحی شده و خطوط آنتن در بالا و پایین پنل پشتی قابل مشاهده است.

در پنل جلو نیز بعد از نمایشگر، دکمه فیزیکی هوم جلب توجه می‌کند. این کلید اصلی به همراه سنسور اثر انگشت که به صورت یکپارچه در آن تعبیه شده در زیر صفحه نمایش جاسازی شده است و در دو طرف آن کلیدهای خازنی قرار دارد. پنل جلویی گلکسی C8 دارای یک فلاش LED است و از این حیث نیز شبیه به گلکسی جی 7 پلاس است.

شباهت بین این دو دستگاه تا آنجایی است که برخی از منابع معتقدند گلکسی C8 سامسونگ و گلکسی جی 7 پلاس در واقع دو دستگاه یکسانند که با نام‌های متفاوتی در بازارهای مختلف جهانی عرضه خواهند شد. در حالی که مشخصات انها بسیار به هم شبیه است، اما تفاوت‌هایی نیز در بین این دو دستگاه وجود دارد.

به عنوان مثال گلکسی جی 7 پلاس با 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد و این در حالیست که در لیست تنا، سامسونگ گلکسی سی 8 در دو نسخه ظاهر شد، نسخه‌ای با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خودنمایی کرد.

سامسونگ هنوز برای عرضه مدل گلکسی C8 خود تاریخی را اعلام نکرده است، اما با توجه به شایعاتی که پیرامون این دستگاه در گردش است، احتمالا زمان آن، چندان دور نخواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر