;
coinex

گوشی‌های هوشمند لنوو موتو جی 5 اس و موتو جی 5 اس پلاس توسط تنا تایید شدند

گوشی‌های هوشمند لنوو موتو جی 5 اس و موتو جی 5 اس پلاس توسط تنا تایید شدند!

لنوو حدود یک ماه پیش از دو گوشی موتو جی 5 اس (Moto G5S) و موتو جی 5 اس پلاس (Moto G5S Plus) در هند رونمایی کرد و حال این دو گوشی توسط تنا تایید شده‌اند.

نام این دو محصول قبل از این که لنوو از آن‌ها رونمایی کند، در یک سایت آلمانی هم ذکر شده بود، با وجود این سازنده چینی هیچ مطلبی را در مورد ارائه این دو گوشی هوشمند در خانه‌اش منتشر نکرده بود و حال این دو محصول به سازمان تنا رسیده‌‌اند.

لیست مشخصات منتشر شده توسط تنا نشان داده که موتو جی 5 اس مدل ساده‌تر است؛ این گوشی هوشمند قرار است که در بازار کشور هند با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و در بازار کشور چین در دو مدل با یک رم 3 گیگاگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود.

طبق اطلاعات منتشر شده این محصول از یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی، پردازشگر 1.5GHz کوالکام اسنپدراگون 430، بدنه فلزی، باتری جداشدنی 2810mAh، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

لنوو

تنا لیست مشخصات گوشی موتو جی 5 اس پلاس لنوو را نیز منتشر کرده است. در لیست ارائه شده توسط این سازمان ذکر شده است که سازنده چینی در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 پیکسلی، بدنه یکپارچه فلزی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 و دوربین دوگانه اصلی مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی تک فام، یک سنسور 13 مگاپیکسلی آر جی بی (RGB) و یک سنسور عمق 3 بعدی برای ایجاد اثر بوکه در عکس استفاده کرده است.

موتو جی 5 اس پلاس در کشور چین با یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی و در کشور هند با یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی کومبو عرضه می‌شود.

لنوو

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر