;
coinex

تصویر جدیدی از پنل صفحه نمایش هواوی میت 10 پرو فاش شد

میت 10 پرو

طبق پستی که در ویبو منتشر شد؛ قاب صفحه نمایش هواوی میت 10 دو رنگ آبی و خاکستری خواهد داشت. هرچند هنوز به طور قاطع نمی‌توان گفت که این پنل مربوط به میت 10 پرو است یا خیر اما نکات جالبی وجود دارند که صحت این موضوع را تا حد زیادی تایید می‌کنند.

اولین چیزی که به چشم می‌خورد حاشیه بسیار کم بالا و پایین صفحه است که مکان‌های باریکی برای دوربین جلو، درگاه هندزفری، کابل شارژ، لوگوی هواوی و سنسورها تعبیه شده است. مشابه دیگر پرچم‌داران بقیه کپمانی‌ها، حاشیه دور صفحه نمایش نیز تقریبا از بین رفته است و حالا نمایشگر بیش از هرچیزی خودش را نشان می‌دهد.

هواوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر معرفی خواهد شد و طبق شایعات مدل پرو دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر، رم بیشتر و احتمالا حافظه داخلی بهتر است. هنوز اطلاعاتی خاصی از این دو مدل در دسترس نیست و باید منتظر ماند و دید سرنوشت این دو تلفن همراه چگونه خواهد بود. گرچه هنوز مشخصات سخت‌افزاری هواوی میت 10 پرو را نمی‌‌دانیم؛ اما طبق اطلاعات فاش شده، اسم رمز این محصول «بلنک» است. همچنین برادر کوچک‌تر آن با نام «مارسل» شناخته می‌شود.

به تازگی شایعاتی مبنی بر این که نسخه جدید EMUI نیز روی میت 10 پیاده سازی شده به گوش می‌رسد. در این صورت انتظار می‌رود میت 10 پرو هم که احتمالا هم زمان با نسخه معمولی عرضه خواهد شد؛ از این سیستم استفاده کند. احتمال می‌رود پردازنده هر دو مدل، کرین 970 باشد؛ پردازنده قدرت‌مندی که امکان حضورش در دل پرچم‌داران هواوی بسیار زیاد است. هواوی تاریخ 16 اکتبر در همایشی از میت 10 پرده برداری خواهد کرد و انتظار داریم این نمایش، پذیرای 10 پرو نیز باشد!

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر