;
coinex

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به آفیس آی او اس اضافه کرد

مایکروسافت ویژگی‌های جدیدی به آفیس iOS اضافه کرد

ماه گذشته مایکروسافت ویژگی‌های جدید متعددی را برای آفیس خود در محصولات اندرویدی عرضه کرد و امروز نیز از ارائه‌ی چند امکان جدید برای نسخه آی او اس آفیس خبر داده است.

چهار اپلیکیشن آفیس به زودی این امکانات جدید را دریافت خواهند کرد. این امکانات جدید هم‌اکنون در اختیار آزمون‌کنندگان آفیس قرار گرفته و به‌زودی برای عموم عرضه خواهد شد.

با آپدیت جدید، کاربران ورد (Word) در آی او اس (iOS) می‌توانند به صورت هم‌زمان و گروهی روی یک متن کار کنند و به شکل زنده تغییراتی که در متن اعمال می‌شود را مشاهده کنند.

کاربران اکسل (Excel)، ورد و پاورپوینت (PowerPoint) نیز زمانی که در فایل‌های به اشتراک گذاشته شده‌ی آن‌ها تغییری ایجاد شود، پیام دریافت خواهند کرد؛ البته اگر تمایل نداشته باشید با مراجعه به منوی تنظیمات اکانت، دریافت این اعلان‌ها را غیرفعال کنید.

به علاوه کاربران آی او اس امکان خواهند داشت تا به جای اینکه تمام اسلایدهای یک ارائه‌ی پاورپوینت را به اشتراک بگذارند، تنها یک اسلایدی که مورد نظر آن‌هاست را به اشتراک بگذارند. در نهایت نیز مایکروسافت امکان نمایش تمام صفحه را برای کاربران اوت لوک (Outlook) در آیپدافزوده است؛ همچنین میانبرهای تازه‌ای برای کیبورد در نظر گرفته شده که کاربران بتوانند به ایمیل‌های خود سریع‌تر و آسان‌تر از قبل پاسخ دهند.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر