;
coinex

گوشی شیائومی می نوت 3 در کنار مدل می میکس 2 رونمایی می‌شود

گوشی شیائومی می نوت 3 در کنار مدل می میکس 2 رونمایی می‌شود!

شیائومی گفته است که می‌خواهد در تاریخ 20 شهریور (11 سپتامبر) یک رویداد مطبوعاتی برگزار کند و در آن گوشی‌های می نوت 3 و می میکس 2 را در معرض عموم قرار دهد.

سازنده چینی تصمیم گرفته است تا رویداد خود را یک روز قبل از برگزاری رویداد بزرگ اپل برگزار کند تا از این طریق بتواند سازنده آمریکایی را به چالش بکشد. این سازنده گفته است که در این رویداد علاوه بر می میکس 2 (Mi Mix 2) یک گوشی پرچمدار دیگر به نام می نوت 3 (Mi Note 3) را نیز به طرفداران دنیای گوشی‌های همراه معرفی می‌کند.

در عکس‌های تبلیغاتی که امروز از گوشی می نوت 3 منتشر شده‌اند، نشان داده شده که سازنده چینی در ساخت این محصول از یک دوربین دوگانه اصلی استفاده کرده است؛ جزییات بیشتری در مورد سایر سخت افزارهای می نوت 3 در دسترس نیست اما چند منبع خبری در گذشته گفته بودند که این گوشی هوشمند با یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود اگرچه که سخت می‌توان باور کرد که این محصول با چنین رم و حافظه‌ای وارد بازار شود.

شیائومی گفته است که می نوت 3 از یک دوربین اصلی دوگانه مجهز به دو سنسور 12 مگاپیکسلی و فلش دوگانه ال ای دی بهره می‌برد. می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با یک باتری 4,070mAh و رابط کاربری MIUI که بر مبنای سیستم عامل اندروید نوقا ساخته شده است، وارد بازار شود.

همان طور که گفته شد رویداد سازنده چینی تا 3 روز دیگر برگزار می‌شود از این رو می‌توان انتظار داشت که به زودی اطلاعات جدیدتری در مورد گوشی می نوت 3 شیائومی منتشر گردد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر