;
coinex

آیفون ایکس و آیفون 8 ؛ پایانی برای نامگذاری‌های پر رمز و راز آیفون 2017

آیفون ایکس و آیفون 8 ؛ پایانی برای نامگذاری‌های پر رمز و راز آیفون 2017
بالاخره نامگذاری آیفون‌های 2017 مشخص شد و پرده از راز آنها برداشته شد. آیفون ایکس و آیفون 8 نام گوشی‌های جدید اپل است که در دوازدهم سپتامبر (21 شهریور) در اپل پارک معرفی خواهند شد.

در چند وقت اخیر فضای وب پر بود از خبرهای مربوط به آیفون 2017 اپل و شایعات مختلفی درباره آنها منتشر می‌شد. اپل معمولا در معرفی محصولات جدید خود پر رمز و راز عمل می‌کند و امسال حتی نام آیفون‌های جدید این کمپانی نیز چون رازی سر به مهر نشان می‌داد.

در ابتدا گفته شد که غول کوپرتینو سال 2017 با سه آیفون جدید به بازار عرضه می‌شود. دو مدل با نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس که به نوعی مدل ارتقا یافته‌ای از آیفون 7 و 7 پلاس هستند و مدل جدید دیگری که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون وارد بازار خواهد شد که آیفون 8 نامیده می‌شود.

اما مدتی بعد شایعاتی در فضای مجازی شنیده شد و حاکی از آنن بود که نامگذاری جدید برای آیفون‌های امسال مطرح شده است. اپل گوشی هوشمندی به نام آیفون 7 اس نخواهد داشت!

اکنون بالاخره ساختار نهایی iOS 11 که قرار است مدیریت نرم افزاری آیفون‌های جدید را بر عهده داشته باشد، پرده از رمز و رازهای این دستگاه‌ها برداشت و نام دستگاه‌هایی که قرار است دو روز آینده رونمایی شوند را به طور کامل نشان داد.

به آیفون ایکس سلام کنید

خط تولید آیفون 2017 اپل شامل سه مدل جدید است که آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس نامیده می‌شوند. آیفون 8 یک گوشی 4.7 اینچی است که جانشین آیفون 7 می‌شود و این در حالیست که آیفون 8 پلاس به عنوان جانشینی برای آیفون 7 پلاس معرفی خواهد شد.

در این بین دستگاه ویژه‌ای وجود دارد که به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون وارد بازار خواهد شد. این دستگاه نیز با نام آیفون X خودنمایی خواهد کرد. با این وجود مشخص است که اپل از روی سری آیفون 7 اس پریده و دیگر چنین نامگذاری برای آیفون دیده نخواهد شد.

البته نام‌های جدید برای آیفون منطقی تر به نظر می‌رسد. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس شبیه به مدل‌های فعلی هستند، اما با دتوجه به پنل شیشه‌ای که دارند، امکان شارژ بی سیم برای آنها فراهم است. تاچ آی دی همچنان موقعیت خود را حفظ کرده و البته سیستم تشخیص چهره برای آیفون ایکس در دسترس نخواهد بود.

پیش فروش آیفون‌های جدید اپل در پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) آغاز شده و در 22 سپتامبر برابر با 31 شهریور به طور رسمی وارد بازار خواهد شد.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر