;
coinex

نسخه نهایی آی او اس 11 توسط یک کارمند عصبانی اپل به بیرون درز کرده است

نسخه نهایی آی او اس 11 توسط یک کارمند عصبانی اپل به بیرون درز کرده است

وبلاگ نویس مشهور اپل، جان گرابر که با منابع قابل اعتمادی از درون این شرکت بزرگ ارتباط دارد، ادعا کرده که تمامی اطلاعات منتشر شده درباره‌ی آی او اس 11 توسط یک کارمند عصبانی اپل فاش شده است.

به نظر می‌رسد اپل هم اکنون نسخه نهایی از آی او اس 11 خود را آماده کرده، اما این شرکت لینک‌های دانلود مستقیم نسخه‌ی عرضه‌ی عمومی این سیستم‌عامل را مسدود می‌کند تا کاربران کنجکاو را تا زمان ارائه‌ی نهایی محصول دور نگه دارد. اما یک کارمند عصبانی اپل لینکی را برای چند وبلاگ ارسال کرده که به افراد امکان می‌دهد تا جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اپل را دانلود و بر روی آیفون خود نصب کنند.

گرابر می‌گوید:

من تقریبا مطمئنم که این یک اشتباه نبوده، بلکه یک اقدام خرابکارانه عمدی توسط یک کارمند عصبانی شرکت اپل بوده است. احتمالا کسی این کار را کرده که کمترین محبوبیت را در این شرکت دارد و فراموش نکنید که حجم اطلاعات افشا شده توسط این فرد در تاریخ شرکت اپل بی‌سابقه بوده است.

اپل معمولا تلاش زیادی به خرج می‌دهد تا از افشا شدن سورپرایزهایی که برای کاربران تدارک دیده جلوگیری کند؛ هرچند که هرساله تصاویر و اطلاعات محصولات جدید این شرکت پیش از مراسم اصلی در اینترنت منتشر می‌شوند، اما این افشاگری اخیر بی‌نظیر بوده و تقریبا تمامی جزئیات مهم آیفون 8 را فاش کرده تا جشن اپل در روز سه‌شنبه کمتر از همیشه هیجان انگیز باشد.

فردا اپل از سه آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد که براساس اطلاعات فاش شده، آیفون ایکس، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نام خواهند داشت؛ به علاوه یک اپل واچ جدید نیز معرفی خواهد شد.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر