;
coinex

اولین نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین شیائومی می میکس 2 منتشر شد

شرکت شیائومی امروز تلفن همراه جدید خود را با نام می میکس 2 معرفی کرد. اخبار مختلف این محصول فوق‌العاده را هم اکنون می‌توانید در تکراتو مشاهده نمایید. حال به جز مشخصات فنی و قیمت تمام شده، عکس‌هایی که با دوربین این فلبت گرفته شده‌اند نیز به طور رسمی منتشر شده که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

دوربین اصلی می میکس 2 برخلاف پرچم‌داران بازار، تک لنز بوده و وضوح 12 مگاپیکسلی دارد؛ قطعه‌ای که در مدل شیائومی می 6 نیز مورد استفاده واقع شده بود و طبق عکس‌های انتشار یافته باز هم عالی عمل کرده است.

با نگاه کردن به گالری زیر به راحتی می‌توان رنگ‌های زنده و زیبای عکس‌ها را تشخیص داد. گرچه این تصاویر فشرده سازی شده و به طبع کیفیت خود را تا حد زیادی از دست داده‌اند؛ اما باز هم بسیار چشم‌نواز هستند.

با ریزبینی در عکس دوم به وضوح مشخص است که دوربین میکس 2 قادر به ثبت کوچک‌ترین جزییات است. عکس سوم در زمان غروب آفتاب گرفته شده است؛ در این زمان معمولا تصویرهای ثبت شده به وسیله موبایل، تاریک و بی‌کیفیت می‌شوند اما شیائومی می میکس 2 در این حالت نوری نیز بسیار تحسین‌برانگیز عمل کرده است.

عکس آخر، شهری که احتمالا پکن است را به تصویر می‌کشد؛ بازهم رنگ‌ها باطراوت بوده و کیفیت کلی مطلوب به نظر می‌رسد.

همان گونه که اشاره شد، هیچ کدام از این تصاویر با سایز اصلی در دسترس نیستند و فعلا برای قضاوت کردن کمی زود است؛ اما چیزی که با همین کیفیت هم به نظر می‌رسد، دوربین بسیار خوب می میکس 2 است.

این محصول در 3 مدل با 6 گیگابایت رم و یک مدل مخصوص با 8 گیگابایت رم و بدنه سرامیکی عرضه خواهد شد. صفحه نمایش 5.99 اینچی با وضوح تصویر 1080×2160، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و اندروید نوقا (7) از دیگر مشخصه‌های این پرچم‌دار هستند.

نمونه دوربین می میکس 2
نمونه دوربین می میکس 2

 

نمونه دوربین می میکس 2
نمونه دوربین می میکس 2

 

نمونه دوربین می میکس 2
نمونه دوربین می میکس 2

 

نمونه دوربین می میکس 2
نمونه دوربین می میکس 2

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر