;
coinex

مدل طلایی رنگ آیفون ایکس در تعداد بسیار محدودی عرضه می‌شود!

مدل طلایی رنگ آیفون ایکس در تعداد بسیار محدودی عرضه می‌شود!

اپل فردا از 3 گوشی جدید رونمایی می‌کند و آیفون ایکس گل سرسبد این خانواده است؛ در این مطلب به ارائه جزییاتی در مورد این گوشی هوشمند پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه شوید.

آیفون ایکس در مقایسه با دو گوشی دیگر اپل که فردا در معرض عموم قرار می‌گیرند، از یک نمایشگر اولد (OLED) با حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد؛ این گوشی هوشمند اولین عضو از خانواده گوشی‌های آیفون است که به چنین نمایشگری مجهز می‌شود اما آنچه که این محصول را از این خاص‌تر می‌کند این است که اپل می‌خواهد آن را در تعداد بسیار محدودی وارد بازار کند.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر مشهور موسسه کی جی آی سکیوریتیز (KGI Securities)، گفته است که آیفون ایکس روزانه در تعداد کمتر از 10 هزار دستگاه تولید می‌شود؛ این عدد رقم بسیار پایینی است زیرا اپل معمولا گوشی‌های آیفون جدید خود را با یک بار عرضه، در تعداد چند میلیونی وارد بازار می‌کند.

مینگ چی کو همچنین گفته است که مدل طلایی رنگ آیفون ایکس در تعداد بسیار پایینی توسط سازنده آمریکایی ساخته می‌شود؛ ظاهرا اپل با مشکلات فراوانی در تولید این مدل مواجه شده به همین دلیل ممکن است که آیفون ایکس طلایی رنگ بعد از عرضه این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر