;
coinex

شیائومی می نوت بوک پرو معرفی شد؛ پردازنده نسل هشت i7 و نمایشگر 16 اینچی


شیائومی می نوت بوک پرو معرفی شد؛ پردازنده نسل هشت i7 و صفحه 16 اینچی!شرکت چینی شیائومی امروز در طی رویداد معرفی خود از شیائومی می نوت بوک پرو پرده برداری کرد. لپ تاپی که با پردازنده نسل هشتم i7 قصد تسخیر بازار را دارد.

طراحی بدنه مثل همیشه جمع و جور و کوچک بوده و این بار از استحکام بالاتری نسبت به قبل برخوردار است. در راستای مستحکم‌تر کردن بدنه، آلیاژ منیزیم در قاب این مدل به کار گرفته شده است؛ برای این که به میزان قدرتمند بودن سطح می نوت بوک پرو پی ببریم، طی آزمایشی چندین بار اسکوتر هوشمند (ناین بات) از روی آن عبور کرد و هیچ مشکلی ایجاد نشد!

شیائومی نوت بوک پرو

تنها انتخاب رنگمان برای این لپ تاپ خاکستری تیره است که بسیار هم شیک و زیبا به نظر می‌رسد. این محصول وزن 1.95 کیلوگرمی دارد که در مقایسه با لپ‌تاپ‌های مشابه نه خیلی سنگین وزن است و نه خیلی سبک!

فن شیائومی نوت بوک پرو

طراحی داخلی تغییرات مثبتی داشته و سیستم فن‌ها و خنک کننده به قدری اصولی هستند که هیچ‌گاه مشکلات گرمایشی و حرارتی، این محصول شیائومی را تهدید نخواهند کرد.

مشخصات شیائومی نوت بوک پرو

از نظر سخت افزاری، سه مدل مختلف در دسترس خواهند بود:

  • پردازنده نسل هشتم i7 به همراه 16 گیگابایت رم
  • پردازنده نسل هشتم i7 با 8 گیگابایت رم
  • پردازنده ضعیف‌تر i5 با 8 گیگابایت رم

تمامی رم‌ها DDR4 بوده و گرافیک همه مدل‌ها انویدیا MX150 است. لازم به ذکر است که در دل شیائومی می نوت بوک پرو هارد پرسرعت 256 گیگابایتی SSD جای دارد.

مشخصات شیائومی نوت بوک پرو

شیائومی برای لپ‌تاپ خود صفحه بزرگ 15.7 اینچی با ضخامت 6.52 میلی‌متر در نظر گرفته و آن را با گوریلا گلس 3 محافظت می‌کند. زیر صفحه نمایش، کیبورد تمام صفحه و حسگر اثر انگشت خودنمایی می‌کنند.

مشخصات شیائومی نوت بوک پرو

بهترین مدل لپ تاپ شیائومی می نوت بوک پرو 6999 یوآن چین (1076 دلار) قیمت خواهد داشت و دو مدل ضعیف‌تر به ترتیب 6399 یوآن (984 دلار) و 5599 یوآن (860 دلار) برایتان آب خواهند خورد!

.

منبع: GizmoChina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر