;
coinex

کمپانی اپل بالاخره از گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد

در ساخت گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از آلومینیوم کلاس 7000 هواپیما، 50 درصد لایه تقویتی عمیق تر و شیشه  های مقاوم تر از همیشه استفاده شده است.کمپانی اپل در رویداد بزرگ سپتامبر خود از چندین محصول از جمله اپل واچ 3 و اپل تی وی رونمایی کرد. حال می توانیم شاهد معرفی دستگاهی باشیم که ماه ها منتظر آن بوده ایم؛ آیفون 8 و آیفون 8 پلاس

تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل از مدیر بازاریابی این کمپانی یعنی فیل شیلر خواست تا گوشی های هوشمند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را معرفی کند. شیلر در آغاز معرفی خود از طراحی کاملا جدید این گوشی های هوشمند خبر داد. هر دو پنل اصلی این گوشی های هوشمند شیشه ای بوده و نوارهای آلومینیومی آن با سایر قسمت های این موبایل ها سازگار هستند. گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در رنگ های نقره ای، خاکستری و طیف جدیدی از رنگ طلایی در دسترس قرار می گیرند.

در ساخت گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از آلومینیوم کلاس 7000 هواپیما، 50 درصد لایه تقویتی عمیق تر و شیشه  های مقاوم تر از همیشه استفاده شده است. این موبایل ها به صورت کاملا میکروسکپی در برابر آب و خاک مقاوم شده اند.

گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به ترتیب با نمایشگر 4.7 اینچی و 5.5 اینچی رتینا همراه شده اند. این اولین بار است که نمایشگر گوشی های آیفون به تکنولوژی True Toneمجهز می شود. گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس با اسپیکرهایی که به بیس عمیق تر مجهز هستند، همراه می شوند. هر دو موبایل جدید آیفون از تراشه جدید بیونیک A11 بهره می برند. دو هسته اجرایی به این تراشه اضافه شده و به میزان 25 درصد از تراشه A10 سریع تر است. چهار هسته برای افزایش بهره وری نیز در نظر گرفته شده که به میزان 70 درصد از A10 سریع تر است. از دیگر مشخصات این تراشه می توان به کنترلرهای نسل دوم اپل اشاره کرد که انجام دادن چندین کار به صورت همزمان را برای این موبایل ساده تر می کند.

از برخی مشخصات دوربین گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس می توان به پردازنده جدید سیگنال تصویر، فوکوس خودکار سریع تر و پردازشگر جدید پیکسل برای وضوح و کیفیت بهتر اشاره کرد. این دوربین 12 مگاپیکسلی با پیکسل های عمیق تر و فیلتر رنگ بهتری همراه است. محدوده دینامیک گسترده تر و کاهش نویز از دیگر مشخصه های این دوربین به شمار می رود.

گوشی آیفون 8 از دوربین تک لنزی بهره می برد؛ این در حالیست که آیفون 8 پلاس از دوربین دوگانه ای که به صورت افقی در کنار هم چیده شده اند، برخوردار است. لنزهای زاویه گسترده با دیافراگم f/1.8 و لنزهای تله فوتو با دیافراگم f/2.8 همراه هستند.

یک قابلیت بتا جدید به نام Portrait Lightning (نورپردازی پرتره) به این دوربین ها اضافه شده است.

به لطف پردازنده A11 بیونیک، پشتیبانی از واقعیت افزوده نیز به این موبایل ها اضافه شده است. گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس همچنین از LTE پیشرفته، بلوتوث 5.0 و شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند.

این دو موبایل در دو نسخه حافظه 64 و 256 گیگابایتی و با قیمت 699 و 799 دلار به فروش می رسند. پیش فروش آن از 24 شهریور (15 سپتامبر) آغاز شده و راه اندازی این موبایل ها برای 31 شهریور (22 سپتامبر) برنامه ریزی شده است.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر