;
coinex

گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی به زودی وارد بازار هند می‌شود

گوشی پرچمدار می میکس 2 شیائومی به زودی وارد بازار کشور هند می‌شود!

شیائومی دیروز از گوشی می میکس 2 (Mi MIX 2) با یک نمایشگر بدون حاشیه رونمایی کرد؛ این سازنده گفته است که به زودی این محصول را در بازار کشور هند عرضه می‌کند.

خبر مرتبط با عرضه گوشی می میکس 2 توسط شیانگ ونگ (Xiang Wang)، مدیر اجرایی شیائومی، در اختیار یک منبع خبری گذاشته شده است. ونگ هنوز اطلاعات دقیقی را در مورد زمان عرضه و قیمت گوشی پرچمدار جدیدش منتشر نکرده اما گفته است که کاربران هندی نیز در آینده‌ای نزدیک این محصول را دریافت می‌کنند.

با توجه به این جزییات و همچنین با در نظر گرفتن این موضوع که بازار کشور هند بعد از بازار چین بزرگ‌ترین مرکز عرضه محصولات شیائومی است، می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در تعطیلات کریسمس سال جدید میلادی (دی‌ماه) گوشی پرچمدار می میکس 2 را در اختیار کاربران هندی بگذارد.

شیائومی گوشی می میکس 2 را با بعضی از قدرتمندترین و پیشرفته‌ترین سخت افزارهای موجود در بازار ساخته است؛ محصول پرچمدار جدید این سازنده از یک پردازشگر 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز به هشت هسته کریو 280 (Kryo 280) و واحد پردازش گرافیکی آدرینو 540 (Adreno 540)، نمایشگر 2160 در 1080 پیکسلی 5.99 اینچی ال سی دی با ضریب شکل تمام صفحه، نسبت تصویر 18:9 و طراحی بدون حاشیه، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند زیبا می‌توان به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز به سنسور IMX386 سونی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پورت معکوس پذیر یو اس بی نوع سی (به جای جک هدفون 3.5 میلی متری)، اسکنر اثر انگشت، باتری جدانشدنی 3,400mAh با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع 3 کوالکام، سیستم عامل اندروید نوقا، رابط کاربری MIUI 9 و قابلیت‌های اتصالی ان اف سی، جی پی اس، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و بلوتوث 5 ال ای اشاره کرد.

می میکس 2 قرار است که در یک مدل خاص مجهز به رم 8 گیگابایتی هم ساخته شود اما هنوز مشخص نیست که آیا این محصول هم وارد بازار کشور هند می‌شود یا خیر. شیائومی گفته است که گوشی پرچمدار جدیدش را از تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) با قیمت 506 دلار وارد بازار کشور چین می‌کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر