;
coinex

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 تاییدیه FCC را دریافت کرد

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 تاییدیه FCC را دریافت کرد
سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 (Samsung Galaxy Tab Active 2) تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالالت متحده را دریافت کرد.

چند ماه قبل گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ به دنبال ساخت یک تبلت پایین رده بادوام از سری گلکسی تب اکتیو است و ممکن است که به زودی عرضه شود. اکنون به نظر می‌رسد که این تبلت یک گام دیگر به زمان عرضه نزدیک تر شده است؛ اما بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بخواهد برای معرفی این دستگاه جدید مراسم رونمایی برگزار کند. این دستگاه با نام سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 راهی بازار خواهد شد.

کمیسیون رگولاتوری ایالات متحده (FCC) تبلت جدید سامسونگ را تایید کرده است. در لیست این سازمان، سامسونگ گلکی تب اکتیو 2 با شماره سریال SM-T390 برای مدل LTE و شماره سریال SM-T395 برای مدلی که تنها به وای فای مجهز است، خودنمایی کرد.

تا این لحظه تنها مدلی که تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال را دریافت کرده، همین مدلی است که تنها به وای فای مجهز است، اما بدون شک در زمان راه اندازی، هر دو نسخه از این دستگاه توسط سامسونگ راهی بازار خواهند شد.

جزئیات اضافه‌ای از مشخصات تبلت جدید سامسونگ در دسترس نیست؛ بنابراین ما فعلا به مشخصاتی بسنده می‌کنیم که در ماه ژوئن گذشته درباره این دستگاه منتشر شد. اگر بتوان به آن گزارش‌ها اعتماد کرد، سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 400 کوالکام با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز به دست خواهد آورد.

1.5 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و از یک باتری با ظرفیت مناسب 4450 میلی‌آمپر ساعت، انرژی مورد نیاز روزانه خود را تامین خواهد کرد. گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا تبلت گلکسی تب اکتیو 2 را تا پایان سال به بازارهای اروپا و آمریکای لاتین عرضه کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر