;
coinex

شارژ بی‌سیم ایر پاور اپل را تماشا کنید

شارژر بی سیم ایر پاور اپل

اپل تنها به افزودن قابلیت شارژ بی‌سیم در گوشی‌های هوشمند خود اکتفا نکرده، بلکه استانداردهای شارژ بی‌سیم را برای محصولات خود باز تعریف کرده است.

ایر پاور نام محصولی جانبی است که شرکت اپل با همکاری Qi تولید کرده و قادر است به صورت هم‌زمان، محصولات مختلف اپل که قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را دارند، شارژ کند. در همایش روز گذشته‌ی این شرکت، اپل نشان داد که چگونه می‌توان به وسیله‌ی ایر پاور هم‌زمان یک آیفون ایکس، یک اپل واچ و ایرپادهای بی‌سیم اپل را که درون قاب شارژر آن‌ها قرار دارند، به صورت بی‌سیم شارژ کرد.

این قابلیت مطمئنا برای افرادی که بیشتر سفر می‌کنند یک امکان فوق العاده است و دیگر نیازی نیست هم‌زمان چند آداپتور شارژر مختلف را برای شارژ کردن محصولات مختلف اپل به همراه داشته باشند.

متاسفانه این شارژ تا سال 2018 به بازار عرضه نخواهد شد و تا آن زمان باید به پدهای معمولی شارژ بی‌سیم Qi اکتفا کنید. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا ایر پاور (AirPower) اپل قابلیت شارژ کردن محصولات شرکت‌های دیگر را نیز خواهد داشت یا خیر.

صبر کردن برای عرضه‌ی این محصول مشکلی ندارد، اما به نظر می‌رسد ایر پاور اپل بیش از اینکه یک نوآوری کاربردی باشد، تنها یک ایده‌ی بسیار جذاب است.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر