;
coinex

نمایشگر هواوی میت 10 در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می شود

نمایشگر هواوی میت 10 در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می شودنمایشگر هواوی میت 10 نیز همانند دیگر پرچمداران 2017 در نسبت ابعاد 18:9 ساخته خواهد شد.

کمپانی هواوی قصد دارد در 24 مهر ماه (16 اکتبر) از گوشی میت 10 رونمایی کند؛ این کمپانی به تازگی این خبر را تایید کرده و در ویدیوی جدید خود، برخی مشخصات این موبایل را به نمایش گذاشته است. در این ویدیو، لاک اسکرین میت 10 و قابلیت جدیدی به نام Smart Color Selection (انتخاب رنگ هوشمند) به خوبی دیده می شود. علاوه بر این، به نظر می رسد که نمایشگر هواوی میت 10 در نسبت ابعاد 18:9 ساخته می شود؛ بسیاری از پرچمداران 2017 در این نسبت ابعاد عرضه شده اند، بنابراین هواوی نیز ناچار است برای رقابت با آنها، نمایشگر هواوی میت 10 خود را در این نسبت ابعاد تولید کند.

اما منظور از “انتخاب رنگ هوشمند” چیست؟ این یکی از قابلیت های رابط کاربری هواوی یعنی Emotion UI یا EMUI به شمار می شود که به کاربر خود اجازه می دهد تا طیف رنگ وال پیپر نمایشگر خود را به صورت هوشمندانه تری انتخاب کرده و سپس طیف رنگ منتخب خود را در سایر مواردی که روی صفحه اصلی به نمایش گذاشته می شود، اجرا کند. به نظر می رسد که این یکی از ویژگی های EMUI 6 باشد که جدیدترین نسخه این رابط به شمار رفته و همراه با هواوی میت 10 منتشر می شود.

نمایشگر هواوی میت 10 از نوع پنل فول اچ دی پلاس خواهد بود و رزولوشن 2160 در 1080 را به کاربر خود ارائه می دهد. اینطور که به نظر می رسد، هواوی قصد ندارد در میت 10 از نمایشگرهای کواد اچ دی استفاده کند؛ با اینحال بسیاری از شایعات، خلاف این موضوع را منتشر کرده اند. شایعات همچنین مدعی هستند که گوشی های هواوی میت 10 و میت 10 پرو به صورت همزمان عرضه می شوند؛ میت 10 نسخه جدید هواوی میت 9 خواهد بود. اما میت 10 پرو با حاشیه های بسیار باریک همراه می شود که احتمالا با قیمت بیشتری نیز به فروش خواهد رسید.

گوشی هواوی میت 10 و میت 10 پرو از پردازنده Kirin 970 هشت هسته ای 64 بیت که در پروسه 10 نانومتری تولید شده، برخوردار می شوند. این پردازنده در نمایشگاه ایفا 2017  (IFA 2017)معرفی شد که با یک تراشه هوش مصنوعی جدید نیز همراه بود. گوشی هواوی میت 10، اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که به این تراشه مجهز می شود. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به نمایشگر 5.9 اینچی، رم 6 گیگابایتی و تنظیمات دوربین دوگانه از نوع برند لایکا اشاره کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر