;
coinex

آیفون و آیپد 28 شهریور ماه سیستم‌عامل iOS 11 را دریافت خواهند کرد

آیفون و آی‌پد 19 سپتامبر سیستم‌عامل iOS 11 را دریافت خواهند کرد

ماه‌ها پس از معرفی اولیه سیستم‌عامل جدید اپل iOS 11 بالاخره این به‌روزرسانی برای عرضه‌ی عمومی آماده شده است و 28 شهریور (19 سپتامبر) تاریخ آغاز ارائه‌ی این آپدیت خواهد بود.

نسخه جدید سیستم‌عامل iOS همراه با آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در روز عرضه‌ی این محصولات به بازار یعنی 28 شهریور  (19 سپتامبر) عرضه خواهد شد. کاربرانی که آیفون‌ها و آی‌پدهای قدیمی‌تر دارند به نظر باید با حذف فایل‌های اضافی از روی دستگاه‌های هوشمند خود آن‌ها را برای دریافت بروزترین سیستم‌عامل اپل آماده کنند.

اما در نهایت زمانی که این به‌روزرسانی را دریافت و نصب کنید، آن زمان می‌توانید از امکانات جذاب و جدید iOS 11 بهره ببرید؛ امکاناتی از جمله: حالت تصاویر زنده، دستیار صوتی سیری هوشمند‌تر و یک مرکز کنترل قابل برنامه‌ریزی.

به علاوه در iOS 11 امکان ساختن ایموجی‌های انیمیشنی یا همان انیموجی بر اساس حالات صورت کاربر نیز افزوده شده و همچنین قابلیت‌های عملکرد چندگانه در آی‌پد بهبود یافته‌اند.

در این سیستم‌عامل جدید اپل امکان توسعه محتوای واقعیت افزوده را نیز برای برنامه‌سازان این حوزه فراهم کرده و تصمیم دارد تجربه‌ای متفاوت از این تکنولوژی را به کاربران محصولات خود ارائه کند. همچنین یک امکان امنیتی جدید به این سیستم‌عامل افزوده شده و کاربران می‌توانند با پنج مرتبه فشردن پشت سر هم دکمه‌ی پاور دستگاه سنسور TouchID را غیرفعال کرده و به این طریق کسی نمی‌تواند افراد را مجبور به باز کردن قفل گوشی آیفون از طریق اثرانگشت کند.

به نظر می‌رسد دلایل کافی برای دریافت و نصب iOS 11 در این سیستم‌عامل افزوده شده اما مطمئنا باگ‌های اولیه نیز پس از عرضه‌ی عمومی این به‌روزرسانی خود را نشان خواهند داد، بنابراین پیش از آپدیت حتما از اطلاعات خود یک فایل پشتیبان تهیه کنید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر