;
coinex

بیش از 1400 محل شارژ بیسیم پاورمت (Powermat) در انتظار آیفون‌های جدید اپل

بیش از 1400 محل شارژ بیسیم پاورمت (Powermat) در انتظار آیفون‌های جدید اپلامکان شارژ کردن بی‌سیم محصولات اپل از طریق نقاط شارژ بیسیم پاورمت نیز برای کاربران این محصولات فراهم خواهد بود.

آیفون X، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس دیروز معرفی شدند، اپل بالاخره پس از مدتها انتظار هواداران، گوشی‌های هوشمندی را معرفی کرد که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کردند. اگرچه که شارژر بی‌سیم ویژه‌ی ایر پاور اپل نیز در همین مراسم رونمایی شد اما همان‌طور که می‌دانید این محصول تا سال 2018 در دسترس نخواهد بود و کاربران این محصولات تا آن زمان باید به شارژرهای بی‌سیم دیگر تولیدکنندگان تکیه کنند.

خوشبختانه کاربران می‌توانند هرکدام از این سه گوشی هوشمند آیفون را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنند حتی اگر شارژر بی‌سیم تهیه نکرده باشند؛ حتما می‌پرسید چطور ممکن است؟ این اتفاق به لطف نقاط شارژ بی‌سیم پاورمت امکان پذیر شده است. شرکت پاورمت امروز اعلام کرد که آیفون‌های جدید اپل کاملا با نقاط شارژ بی‌سیم پاورمت هماهنگی دارد. برای افرادی که نمی‌دانند باید گفت که بیش از 1400 نقطه شارژ پاورمت در آمریکا وجود دارد که کاربران این محصولات می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

ساکنین آمریکا می‌توانند با دانلود اپلیکیشن‌ها پاورمت از مکان دقیق این نقاط شارژ بی‌سیم اطلاع حاصل کنند و همچنین بدون نصب کردن این اپلیکیشن‌ امکان شارژ کردن گوشی وجود نخواهد داشت و این نقاط به وسیله همین اپلیکیشن‌ها برای کاربران فعال می‌شوند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر