;
coinex

صفحه نمایش همیشه روشن در رام اندروید 8 اوریو در دسترس است

صفحه نمایش همیشه روشن هم‌اکنون در رام اندروید 8 اوریو در دسترس است

شایعات قبلی نشان می‌دهند که احتمالا گوگل پیکسل ایکس ال 2 با صفحه نمایش همیشه روشن عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد برای دستیابی به این ویژگی نیاز نیست تا زمان معرفی آن صبر کنید.

یکی از کاربران فاروم توسعه‌دهندگان اندروید XDA به تازگی راه‌حلی پیدا کرده که شما می‌توانید با انجام آن بر روی هر گوشی مبتنی بر اندروید اوریو روت شده، به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On Display، AOD) دست یابید.

با انجام یک تغییر بسیار کوچک در AmbientDisplayConfiguration.java (تغییر مقدار “false” به “true”) می‌توانید گزینه‌ی صفحه نمایش همیشه روشن را در صفحه تنظیمات گوشی خود مشاهده کنید. پس از انجام این کار مشاهده می‌کنید که گزینه مربوط به صفحه نمایش همیشه روشن در بخش تیونر رابط کاربری سیستم (System UI Tuner) ظاهر خواهد شد.

پیاده‌سازی این سیستم توسط گوگل در سیستم عامل اندروید درست شبیه به سیستم صفحه نمایش همیشه روشن در گوشی‌های هوشمند سامسونگ و ال جی کار می‌کند؛ ساعت همیشه قابل مشاهده است و محتوای نوتیفیکشن‌ها هم پیش از آنکه به یک آیکون کوچک تبدیل شوند، به طور کامل به نمایش درمی‌آیند.

شاید یکی از دلایل اصلی که هنوز گوگل از این ویژگی رسما رونمایی نکرده، لزوم انجام برخی تغییرات بر روی این ویژگی یا پایدار نبودن نسخه فعلی است. به هر حال ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن با رونمایی از گوشی پیکسل 2 گوگل معرفی خواهد شد. احتمالا تاریخ رونمایی از گوگل پیکسل 2 چهارم اکتبر (12 مهرماه) خواهد بود.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر