;
coinex

آیا امکان ضبط ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه با گلکسی نوت 8 فراهم خواهد شد؟

تصویر تبلیغاتی رویت شده از امکان فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در گلکسی نوت 8

یک تصویر تبلیغاتی در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شده که احتمالا از فراهم شدن امکان فیلم‌برداری 4K با سرعت بالاتر را در این محصول خبر می‌دهد.

این خبر تایید شده که آیفون‌های جدید اپل همگی امکان ضبط تصاویر ویدئویی با رزولوشن 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارند. اما متاسفانه گلکسی نوت 8 سامسونگ که کمتر از یک ماه قبل رونمایی شد تنها می‌توانست ویدئوهای 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه، ثبت کند.

اما ظاهرا شرایط تغییر کرده، تصویری در وب‌سایت رسمی سامسونگ رویت شده که تبلیغ فیلم‌برداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه در گلکسی نوت 8 است. در حالی که این محصول تصاویر 4K را با کیفیت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. در پایین این تصویر تبلیغاتی نوشته شده: “گلکسی نوت 8، ویدیوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند تا همه چیز را شاداب و خیره‌کننده ثبت کنید.”

اگرچه که می‌دانیم این اطلاعات صحت ندارد و گلکسی نوت 8 تصاویر 4K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند اما این احتمال نیز وجود دارد که وب‌سایت سامسونگ اشتباه نکرده باشد و این شرکت در حال آماده‌سازی یک آپدیت نرم‌افزاری برای گلکسی نوت 8 است تا امکان ضبط ویدئوهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه در پرچم‌دار خود فراهم کند. البته به تازگی یک آپدیت نرم‌افزاری برای بهبود دوربین این محصول ارائه شده که هیچ تغییری در زمینه فیلم‌برداری نداشته، پس اگر این آپدیت را دریافت کردید چندان هیجان‌زده نشوید.

به هر حال امیدواریم که سامسونگ خیلی زود ما را از این سردرگمی نجات دهد و به صورت رسمی این خبر را تایید و یا تکذیب کند. ناگفته نماند که سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز برای ضبط تصاویر با رزولوشن 4K بسیار عالی محسوب می‌شود و تنها در صورتی که یک فیلم‌بردار حرفه‌ای باشید ممکن است به‌ سرعت 60 فریم بر ثانیه در رزولوشن 4K نیاز پیدا کنید، بنابراین احتمالا سرعت فیلم‌برداری فعلی پرچم‌دار سامسونگ برای اکثر کاربران این دستگاه کافی خواهد بود.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر