;
coinex

5 اشتباهی که بر سر راه شما و اولین درآمد میلیون دلاری تان قرار دارد

5 اشتباهی که بر سر راه شما و اولین درآمد میلیون دلاری تان قرار داردراه اندازی کسب و کارهایی با درآمد میلیون دلاری در ده یا حتی پنج سال گذشته کار دشواری بود؛ اما با گسترش تکنولوژی در سطح جهانی، تعداد کسب و کارهایی که درآمد میلیون دلاری دارند، افزایش یافته است. تعداد میلیونرهای آمریکا در سال 2013 به 9.6 میلیون نفر می رسید، اما این تعداد در سال 2015 به 10.2 میلیون نفر افزایش یافته است. با توجه به گسترش تکنولوژی، منابع، راهنمایان متعدد، تحقیقات و اطلاعات فراوان، دستیابی به درآمد میلیون دلاری از همیشه آسان تر شده است. با اینحال، بسیاری از افراد هنوز نمی توانند به چنین درآمدی دست پیدا کنند.

اما چرا؟ آموزش و عدم وجود اطلاعات را نمی توان از مشکلات اصلی رسیدن به درآمد میلیون دلاری دانست؛ بلکه فقدان آگاهی، تداوم آموزش و اطلاعات مناسب و البته به کار گیری روش های نامناسب از موانع کسب درآمد میلیون دلاری هستند. افراد به طور معمول، چیزهایی که می شنوند را به خاطر نمی سپارند؛ شما باید ایده ها و استراتژی هایتان را به صورت متداوم اجرا کرده و فعالیت های خود را تا جایی تکرار کنید که به روندی دائمی و اتوماتیک تبدیل شوند. باید ایده های کلیدی را خلاصه کنید، چشم انداز خود را مستحکم و تازه نگه دارید و سپس گام های هوشمندانه بردارید. دلایلی زیادی وجود دارد که مانع رسیدن افراد به درآمد میلیون دلاری می شوند، ما در اینجا، پنج مورد از آنها را معرفی می کنیم؛ با تکراتو همراه شوید:

موانع کسب درآمد میلیون دلاری

1. تمرکز روی کمال گرایی و عدم توجه به کسب تجربه

کمال گرایی در چند سال اخیر باعث شده تا هزینه ای معادل صد میلیون دلار به کسب و کارها تحمیل شود. در مدت زمانیکه یک میلیونر چندین روش مختلف آزمایش می کند، بسیاری از افراد به دلیل تمرکز روی کمال گرایی موفق نمی شوند محصولی را به بازار معرفی کنند. قطعا تمامی روش ها موثر نخواهند بود؛ اما همان تجربه هایی که کسب کرده اند می تواند درآمد میلیون دلاری را برایشان به همراه داشته باشد. مهم اینجاست که کمال گرایی آنها را فلج نمی کند، بلکه با آزمایش و تجربه به کار خود ادامه می دهند.

تمامی ایده های خود را آزمایش کنید؛ فرقی نمی کند تا چه اندازه دیوانه وار یا بلند پروازانه باشند. شما با این کار متوجه می شوید که کدام روش کارآمد خواهد بود؛ سپس می توانید میزان تاثیرگذاری آن را تقویت کنید. تمامی جوانب ایده ای که کارآمد بوده را آزمایش کنید و روشی را پیدا کنید که بیشترین تاثیر را دارد. تا زمانیکه که ایده ها را آزمایش و اجرا نکنید، هیچ فایده ای نخواهد داشت.

2. عدم برآورد و پیش بینی شرایط آینده

یک ضرب المثل معروف می گوید: “هرچقدر که در زمان صلح و آرامش عرق بریزید، در زمان جنگ نیز کمتر خونریزی می کنید.”

یکی از بزرگ ترین فرصت های از دست رفته برای کارآفرینان این است که خود را برای شرایط آینده آماده نمی کنند و نمی دانند که باید چه روش هایی را اعمال کنند. افرادی که به بهره وری خود اهمیت می دهند، به خوبی از نتیجه کار خود اطلاع دارند و مطابق با آن حرکت می کنند. آنها با آگاهی کامل از این موضوع، اهداف بزرگ دراز مدت را به گام های کوچک تبدیل کرده و در مسیر درست حرکت می کنند. اگر با استراتژی به آینده خود فکر کنید، از اشتباهات جلوگیری خواهید کرد و در عین حال، توانایی شما در پیش بینی نیز تقویت خواهد شد. اگر تمامی کارهای خود را به صورت کاملا عمدی انجام دهید، ریسک ها را کاهش داده و تصمیمات عاقلانه تری می گیرید.

قبل از اینکه تاکتیک های خود را برنامه ریزی کنید، استراتژی های درازمدت خود را مشخص کنید. استراتژی ها نشان می دهند که مقصد شما کجاست، چه کسی خواهید شد و چه نوع مشتریانی را جذب خواهید کرد. تاکتیک ها در واقع نشان می دهند که چطور این استراتژی ها را اجرا و عملی کنید. اگر این دو آزمون را پشت سر نگذاشته باشید، استراتژی واقعی ندارید: چیزی که برای آن برنامه ریزی می کنید، برای چیزی که در حال حاضر هستید و مشتریان فعلیتان اهمیت دارد، دوم اینکه تمایز شما با رقیبانتان را ایجاد می کند.

3. عدم یادگیری نمایندگی هوشمند

واگذاری کارها به افراد دیگر و یا کسانی که بهتر از شما کار می کنند، یکی از سخت ترین جنبه های رهبری است، اما اگر می خواهید به درآمد میلیون دلاری برسید باید این گام را بردارید. قبل از هر چیز، کارها را به صورت استراتژیک به دیگران واگذار کنید و یا اینکه تیمی را تشکیل دهید که درک درستی از شما و اهدافتان دارند. به محض اینکه مهم ترین ارزش های خود را معرفی کردید، آنها را به صورت کتبی درآورده و آن را به دستورالعمل استاندارد شرکت تبدیل کنید. آن ارزش ها را به صورت سیستماتیک و انجام شدنی طراحی کنید.

افرادی را پیدا کنید که ارزش های مشترکی با شما دارند، اگر کسی می تواند کارها را حتی به اندازه 80 درصد همانند شما انجام دهد، می توانید برخی موارد را به او واگذار کنید. زمانی که نمایندگانی را برای خودتان در نظر می گیرید، مطمئن شوید که فرد مورد نظر، نقش تعریف شده و شفافی دارد. بیشتر کارآفرینان به سرعت فردی را استخدام کرده اما به ندرت کسی را اخراج می کنند. عکس این موضوع باید اجرا شود؛ سخت تر استخدام کنید و آسان تر اخراج!

4. معاملات اشتباه

میلیونرها به خوبی می دانند که با معامله زمان در ازای پول، هرگز ثروتمند نمی شوند. این استراتژی برای یک مدت زمان کوتاه، اشکالی ندارد؛ اما در برخی مقاطع زمانی باید روی نمودارها و آمارها تمرکز کرده و بر مبنای آنها تصمیم بگیرید. اگر بخواهید زمان را در ازای پول بدهید، درواقع مسیر درآمد میلیون دلاریتان را دشوارتر کرده اید. تا زمانی که روش های درست آزمایش شده را انجام ندهید، به این درآمد نمی رسید.

روی قدرت شیوه به کار گرفتن اهرم و ایجاد درآمد مداوم بدون معامله زمان با پول تمرکز کنید. امکانات و شرایط زیادی وجود دارند، خواص سرمایه گذاری، سایت های عضویت، سرمایه گذاری فرشته، ساخت یک امپراطوری آنلاین، مشارکت، بازاریابی وابسته، انواع مختلف برنامه ها و غیره. مدت زمانی را به این فکر کنید که آیا حقیقتا در حال حداکثرسازی زمان هستید یا خیر. اگر می خواهید درآمد میلیون دلاری داشته باشید، باید ارزشمندتر شوید؛ به همین سادگی! کارآفرینانی که از قدرت به کار گرفتن اهرم و نمودارها باخبر هستند، با اضافه کردن ارزش به بازار خود، میلیونر می شوند.

5. تصمیمات غریزی به جای مشتری مداری

لری پیج، مدیرعامل گوگل می گوید:

“چطور تصمیم بگیریم که چه چیزی از بالاترین اهمیت برای کار کردن برخوردار است؟ من اسم آن را آزمون مسواک گذاشته ام: آیا مشتری شما از محصول شما به اندازه مسواک استفاده می کند؟ این یعنی دو بار در روز. ما از گوگل و یوتیوب، بیش از دو بار در روز استفاده می کنیم. این چیزها حقیقتا شگفت انگیز هستند.”

مردم به کاری که تجارت شما برایشان انجام می دهد، اهمیت می دهند. بیشتر کارآفرینان تلاش می کنند تجربه و تخصص خود را بفروشند. آنها معتقدند که مردم در ازای اطلاعاتی که دارند به آنها پول می دهند؛ اما اینطور نیست. مردم ترجیح می دهند یک راه حل یا بازده را برای مشکلاتشان خریداری کنند. آنها به دنبال نتیجه هستند. مردم می خواهند مشکلاتشان برطرف شود و دردسرهایشان به حداقل برسد. آنها به شما اهمیتی نمی دهند.

آیا حقیقتا از خواسته و نیاز درونی مشتریانتان مطلع هستید؟ کسانی که درآمد میلیون دلاری دارند، به خوبی از این موضوع مطلع هستند. شما باید تمایلات احتمالی بازار را درک کنید، چون شما چیزی را می خواهید که وجود ندارد. مشتریان شما نابغه های بازاریابی هستند، پس شما باید به حد و اندازه آنها برسید. به دنبال روش هایی برای نظرسنجی از آنها باشید؛ با آنها حرف بزنید و از خواسته ها، نیازها، آرزوها و نگرانی هایشان مطلع شوید.

درس های زیادی وجود دارند که باید از میلیونرهایی که روی زمین زندگی می کنند بیاموزیم. یک بیانیه کوتاه، نقل قول و نقطه نظر می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. باید بدانید که چه چیزی شما را به عقب می کشد و مانع گسترش کسب و کارتان می شود. افکار، کارها و استارتژی هایتان را مطابق با چشم انداز جدیدی که دارید، تنظیم کنید و در آخر، آنها را با استفاده از تاکتیک هایی که در بالا نام بردیم، اجرا کنید.

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر