;
coinex

پیش فروش گلکسی نوت 8 در کره جنوبی از مرز 800 هزار دستگاه عبور کرد

سامسونگ گلکسی نوت 8

به نظر می‌رسد فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 8 سامسونگ موفق شده به خوبی نظر مشتریان کشور کره جنوبی را به خود جلب کند.

این دستگاه پرقدرت سامسونگ موفق شده مرز 800 هزار دستگاه را در پیش‌فروش کشور کره جنوبی پشت سر بگذارد، البته کمپانی سامسونگ هنوز آمار نهایی و دقیقی از میزان پیش‌فروش این محصول ارائه نکرده است. بر اساس گزارش هرالد کره، سامسونگ تنها در طی یک هفته به این رقم شگفت انگیز دست پیدا کرده و ادعا شده که این خبر از منابع موثق به دست آمده است.

خریدارانی که گلکسی نوت 8 را در کره جنوبی پیش‌خرید کرده بودند از امروز گوشی هوشمند خود را دریافت خواهند کرد، در حالی که این محصول از 21 سپتامبر یعنی با چهار روز اختلاف وارد بازار کره خواهد شد. البته باید اشاره کنیم که فروش گلکسی نوت 8 در برخی مناطق جهان از امروز آغاز شده است.

جالب اینجاست که گلکسی نوت 8 به راحتی موفق شد گلکسی نوت 7 را در مرحله پیش‌فروش پشت سر بگذارد. فبلت قلم دار سال گذشته سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 7 که در آتش سوخت در مدت 13 روز تنها 380 هزار از این دستگاه پیش‌خرید شده بود. طبق اعلام کمپانی سامسونگ 65 درصد از پیش‌خرید کنندگان گلکسی نوت 8 نسخه 64 گیگابایتی این محصول را سفارش داده‌اند، در حالی که تنها 35 درصد از خریداران این محصول به نسخه 256 گیگابایتی آن علاقه نشان داده‌اند.

از نظر رنگ نیز محبوب‌ترین رنگ در میان خریداران نسخه مشکی رنگ گلکسی نوت 8 بوده و پس از آن رنگ آبی در رتبه بعدی قرار می‌گیرد. قیمت نسخه 64 گیگابایتی گلکسی نوت 8 در کره جنوبی 962 دلار بوده و نسخه 256 گیگابایتی این محصول 1106 دلار قیمت دارد.

توجه داشته باشید که ال جی وی 30 که رقیب قدرتمندی برای فلبت سامسونگ محسوب می‌شود نیز از روز گذشته پیش‌فروش آن آغاز شده و احتمالا نزدیک به یک هفته ادامه داشته باشد. ال جی وی 30 از نظر قیمت در مقایسه با نوت 8 کاملا مقرون به‌صرفه‌تر است؛ نسخه 64 گیگابایتی پرچم‌دار ال جی 839 دلار به فروش می‌رسد و همچنین نسخه 128 گیگابایتی این فبلت قدرتمند 883 دلار قیمت دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 8 از شیشه و فلز ساخته شده و یک قلم استایلوس نیز همراه خود دارد. این دستگاه از یک نمایشگر خمیده 6.3 اینچی با رزولوشن QHD و پنل سوپر آمولد، به علاوه 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. انرژی لازم برای چیپست پردازنده اگزینوس 8895 این محصول نیز توسط یک باتری 3300 میلی‌آمپری غیرقابل جدا شدن تامین می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر