;
coinex

استقبالی بی نظیر از فروش رنو ساندرو استپ وی !

استقبالی بی نظیر از فروش رنو ساندرو استپ وی !

روز یکشنبه 1396/06/26 آغاز پیش فروش رنو ساندرو استپ وی در گروه خودروسازی سایپا بود. معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در مورد فروش اینترنتی ساندرو استپ وی اعلام نمود که ثبت نام این خودرو با استقبال بسیاری روبه رو بوده است.

وی ادامه داد که از زمان شروع ثبت نام که 11 صبح بود تا ساعت 20 شب، 60 هزار نفر در این سایت ثبت نام کردند و ورود افراد به سایت و ثبت نام آنها همچنان ادامه داشته است.

رضا تقی زاده ادامه داد که شرکت سایپا این استقبال بی‌نظیر از فروش رنو ساندرو استپ وی را پیش بینی کرده بود و سیاست‌هایی را نیز برای ثبت نام در نظر گرفته بود.

شرکت سایپا برای پاسخگویی مناسب و رعایت انصاف، محدودیت‌هایی را در نشر گرفته بود به گونه‌ای که هر شخص با یک کد ملی فقط یک بار می‌توانست در سایت ثبت نام کند. به گفته تقی زاده این استقبال بی‌نظیر از فروش رنو ساندرو استپ وی باعث شد تا سایت این شرکت در ساعات اولیه فروش این محصول کند شود.

به گفته تقی زاده گروه IT سایپا برای حل این مشکل تدابیری جدید اندیشید و متقاضیان از ساعت 15 عصر به صورت عادی و بدن مشکل در سایت ثبت نام می‌کردند.

تقی زاده در مورد بخشنامه‌ای که به نمایندگی‌ها ابلاغ شده است اشاره نمود و تاکید کرد که عرضه خودرو در هر کدام از نمایندگی‌ها، بالاتر از نرخ مصوب ممنوع است.

وی ادامه داد که اگر کسانی قبلا در طرح فروش این خودرو ثبت نام کرده‌اند اکنون امکان ثبت نام برای آنها وجود ندارد و امکان صلح برای ثبت نام کنندگان میسر نیست.

لازم به ذکر است که تعداد خودروهای عرضه شده نسبت به تقاضا بسیار محدود بوده‌اند و بسیاری از متقاضیان نیز نتوانسته‌اند ثبت نام کنند.

خبرها حاکی از راه‌اندازی یک سیستم رزرو جدید است که از طریق آن مشتریان بتوانند بر اساس نوبت مراجعه به سایت، فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تمامی خدمات این شرکت با همکاری شرکت مگا که مجری طرح فروش اینترنتی سایپا بوده، انجام شده است. شرکت مگا از شرکت‌های وابسته به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران است.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر