;
coinex

بررسی ویدیویی دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ

بررسی دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ [ویدیو]

عکاسی و دوربین در گوشی‌های هوشمند، هر ساله در حال پیشرفت است. با اینکه دوربین‌های دوگانه ویژگی جدیدی در گوشی‌های هوشمند به حساب نمی‌آیند، تقریبا تمام پرچمداران 2017 این قابلیت را احیا کرده و از آن پیروی می‌کنند. دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ نیز یکی از آنهاست.

گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.3 اینچی سامسونگ دارای بزرگترین صفحه نمایش در میان پرچمداران این شرکت است و همچنین یکی از بزرگترین‌ها در میان تمامی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

با اینکه صفحه نمایش، از ویژگی‌های مهم گلکسی اس 8 به حساب می‌آمد، سامسونگ به سرعت به سمت دوربین رفت تا تجربه عکاسی با پرچمدار 2017 را بهبود بخشد و انتظارات را برآورد کند. این سیستم جدید دوربین دوگانه در مواقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که این راه‌ها حداقل به حساب می‌آید.

فوکوس زنده (Live Focus) دوربین گلکسی نوت 8 سامسسونگ حالت جدیدی است که تصاویر را از هر دو دوربین عقب بصورت همزمان ثبت می‌کند و به شما علاوه بر امکان ذخیره هر کدام از تصاویر، امکان استفاده از تکنیک عمق میدان برای افزایش یا کاهش ماتی و بلور پس زمینه را نیز می‌دهد که باعث می‌شود سوژه و هدف تصویر به خوبی و متمایز از بک گراند دیده شود. این افکت معمولا با نام بوکه شناخته می‌شود و کمک می‌کند تصویر طوری به نظر برسد که گویا با یک دوربین حرفه‌ای و نه یک موبایل گرفته شده است.

زوم دو برابر اپتیکال در سنسور دوم موردی کاربردی‌تر است، مخصوصا زمانی که بزرگنمایی ضروری است. همیشه یکی از نقطه ضعف‌های تجربه استفاده از دوربین‌های سامسونگ، بزرگنمایی اپتیکال 2x بوده که جزئیات کاملا جدیدی را به تصاویر اضافه می‌کند و حتی آن‌ها را به عنوان روشی برای ایجاد پرتره‌های پر زرق و برق، دو برابر می‌کند، یا در سوژهای نمای نزدیک، جزئیات را بیشتر می‌کند.


بیشتر بخوانید: 

مقایسه دوربین گلکسی نوت ۸ با آیفون ۷ پلاس در عکاسی پرتره


سامسونگ بار دیگر تجربه نرم افزاری دوربین خود را تغییر داده و گزینه‌های بیشتری را روی کار آورده است. استیکرها و ماسک‌های جدید برای استفاده در حالت عکاسی معمولی و سلفی از این موارد است. برای اطلاعات بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده کنید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر