;
coinex

شیائومی کایرون با اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی در GFXBench رویت شد

شیائومی کایرون با اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی در GFXBench رویت شدگوشی جدید شیائومی کایرون (Chiron) بار دیگر در فضای آنلاین و اینبار در وبسایت رسمی بنچمارک GFXBench دیده شد.

قبلا شایع شده بود که شیائومی کایرون درواقع همان گوشی شیائومی می میکس 2 است که با معرفی این کمپانی از فبلت جدید، متوجه شدیم که در حقیقت این دو موبایل با هم تفاوت داشته و شیائومی به دنبال راه اندازی یک اسمارت فون با مشخصات رده بالای دیگر است. گوشی هوشمند شیائومی کایرون با ویژگی های پیشرفته ای همراه است؛ با اینحال همچنان از نمایشگر 5.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار بوده و نسبت ابعاد آن به 16:9 می رسد. این در حالیست که گوشی شیائومی می میکس 2 از صفحه نمایش 5.99 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد.

مشخصات شیائومی کایرون

سایر مشخصات گوشی شیائومی کایرون به می میکس 2 شباهت دارد. این موبایل نیز از تراشه اسنپدراگون کوالکام اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد. هنوز مشخص نیست که این دستگاه از نصب میکرو اس دی پشتیبانی می کند یا خیر. در لیست جی اف ایکس بنچ نیز جزئیاتی درباره سیمکارت ثانویه منتشر نشده است. طبق گزارش این بنچمارک، شیائومی کایرون از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین اصلی احتمالا به فلاش و قابلیت فوکوس خودکار، HDR و تشخیص چهره مجهز شده و می تواند ویدیوها را با کیفیت 4K به ثبت برساند. دوربین سلفی از ویدیوهایی با کیفیت 2048 در 1536 پیکسل پشتیبانی کرده و احتمالا از فلاش برخوردار نیست.

شیائومی کایرون به صورت پیش فرض از اندروید 7.1.1 نوقا و رابط MIUI بهره می برد. اتصال ان اف سی از دیگر قابلیت های این موبایل به شمار می رود، اما مونیتور ضربان قلب در مشخصات کایرون ذکر نشده است. با توجه به اینکه شیائومی قصد دارد در پاییز امسال به عرضه و فروش گوشی شیائومی می میکس 2 بپردازد، هنوز مشخص نیست که از شیائومی کایرون در چه زمانی رونمایی خواهد کرد و عرضه رسمی آن به چه زمانی موکول شده است. با در نظر گرفتن اطلاعات جی اف ایکس بنچ باید گفت که شیائومی کایرون به گوشی می 6 پلاس شباهت دارد؛ مدتها بود که شایعاتی درمورد این موبایل شنیده می شد، اما هرگز از آن رونمایی نشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر