;
coinex

تصویر گوشی هواوی میت 10 منتشر شد؛ پرچمدار بزرگ هواوی رخ نشان داد

تصویر هواوی میت 10 منتشر شد؛ پرچمدار بزرگ هواوی رخ نشان داد
گوشی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) در شانزدهم اکتبر (24 مهرماه) به طور رسمی معرفی خواهد شد و بر اساس شایعات در آن روز، جدیدترین، قدرتمندترین و البته هوشمندترین گوشی این شرکت خودنمایی می‌کند.

به لطف توییت جدید اوان بلاس، قبل از رونمایی رسمی این دستگاه، تصویری از آن منتشر شد. هواوی میت 10 گوشی هوشمند بزرگی است که کمی شکل و شمایل گلکسی نوت 8 را در ذهن تداعی می‌کند، اما مطمئنا قلم اس پن در آن وجود نخواهد داشت.

بر اساس شایعات اولیه، انتظار می‌رفت که هواوی برای جدیدترین فبلت پرچمدار خود طراحی بدون حاشیه‌ای در نظر بگیرد، اما اوان بلاس با انتشار تصویری که می‌بینید، تمامی گمانه زنی‌ها درباره طراحی این دستگاه را رد کرد. بر اساس تصویر منتشر شده، این گوشی در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش خود دارای حاشیه‌هایی است که شاید چندان کوچک هم نباشد.

البته همان طور که در تصویر دیده می‌شود، حاشیه‌های کناری بسیار نازک بوده و تقریبا بدون حاشیه است؛ بنابراین نسبت اندازه نمایشگر به کل بدنه نیز باید تا حدودی از درصد بالایی برخوردار باشد.

هواوی میت 10 هوشمندترین گوشی تاریخ این کمپانی چینی خواهد بود

هواوی میت 10 هوشمندترین گوشی تاریخ این کمپانی چینی خواهد بود. دلیل آن نیز واضح و روشن است؛ چرا که هواوی به تازگی و در خلال نمایشگاه IFA 2017 از چیپست جدید کرین 970 رونمایی کرد. این پردازنده به یک تراشه هوش مصنوعی مجهز شده که به صورت یکپارچه با این پردازنده طراحی شده است. کرین 970 همان پردازنده‌ای است که قدرت هواوی میت 10 را تامین می‌کند.

هواوی طبیعتا در این فبلت جدید خود از سیستم دوربین دوگانه استفاده کرده است که یک سنسور آن مونوکروم بوده که توانایی ثبت تصاویر سیاه و سفید را دارد و با وجود محاسبات هوش مصنوعی توسط پردازنده این دستگاه، مسلما این دوربین با ویژگی‌های جدیدی خودنمایی خواهد کرد.

محبوبیت کمپانی هواوی در بین کاربران در چند ماه گذشته افزایش یافته است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده، این کمپانی چینی پس پشت سر گذاشتن اپل در جایگاه دوم برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند جهان ایستاده است و البته غول تکنولوژی کره، سامسونگ، همچنان جایگاه اول این عنوان را در اختیار دارد.

مطمئنا هواوی برای پشت سر گذاشتن رقیب قدرتمند کره‌ای نیز نقش‌هایی در سر دارد. پردازنده کرین 970 این کمپانی دلیلی است بر این ادعا. کمی صبر کنید با معرفی گوشی هواوی میت 10 مشخص می‌شود که این شرکت چه دستگاهی را برای کاربران خود آماده کرده است.

در زیر می‌توانید رندرهایی از هواوی میت 10 را ببینید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر