;
coinex

آپدیت جدید برای بازی بقالی محصول شرکت گلیم گیمز 2 منتشر شد

بازی بقالی

بازی بقالی یک بازی از شرکت گلیم گیمز 2 بوده که در سبک بازی‌های تفننی (Casual) طراحی و منتشر شده است. این بازی بسیار ساده و تکراری بوده اما این شرکت با ارائه آپدیت بازی بقالی ، توانسته با افزودن یک محل کسب و کار جدید، حال و هوایی تازه را برای این بازی فراهم کند.

بازی بقالی

همانطور که در مطلب معرفی و بررسی بازی بقالی مخصوص گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی اشاره شد، نبود خط داستانی یکی از مشکلات اصلی بازی بقالی بود که این شرکت با افزودن یک محل جدید، گامی در جهت بهبود روند بازی و بهینه سازی این نمونه برداشته است.

داستان و آپدیت بازی بقالی

در بازی بقالی ، بازیگر در نقش یک فروشنده سوپر مارکت ظاهر شده که باید به اداره محل کسب و کار خود پرداخته و با تحویل اجناس درخواستی مشتریان بازی را دنبال نموده تا بیشترین امتیاز ممکن را کسب نماید. در آپدیت بازی بقالی علاوه بر سوپر مارکت، یک میوه فروشی نیز به محل کسب و کار اضافه شده است که می‌توان چند ساعتی بیشتر بازیکن را در داخل محیط بازی نگه دارد.

از دیگر تغییرات اعمال شده بر روی نسخه جدید این بازی می توان به اضافه شدن بخش مرحله ها اشاره کرد که می تواند فضایی رقابتی را برای بازی بقالی به وجود آورد. بنا بر اعلام شرکت گلیم گیمز 2 در داخل بازی بقالی، به زودی یک محل کسب کار جدید با نام سمساری نیز به این بازی اضافه شده که می تواند بر جذابیت آن بیافزاید.

بازی بقالی در کافه بازار

این بازی علیرغم سادی و جذابیت پایین، عملکردی موفق در کافه بازار داشته و توانسته با بیش از 200.000 دانلود، میانگین نمره 4 از 5 را به خود اختصاص دهد.

باگ ها و مشکلات آپدیت بازی بقالی

آپدیت بازی بقالی خالی از اشکال نبوده و ایرادها و باگ هایی در آن وجود دارد. از نمونه این ایرادات می توان به فریز شدن بازی در اولین بار اجرا و رفتن به بخش میوه فروشی و یکسان بودن تصاویر تمامی اجناس موجود در بخش ارتقا اشاره کرد.

سخن آخر

بازی بقالی نمونه ساده و نسبتا خسته کننده‌ای است و شرکت گلیم گیمز 2 با سابقه تولید نمونه‌های موفقی مانند هی تاکسی می‌توانست با اندکی صبر، این بازی را با محیط‌های مختلف و متنوع راهی بازار نموده تا بتواند کاربران را مدتی بیشتر به خود مشغول نگه دارد. اما در مجموع گرافیک کارتونی و پر رنگ و لعاب بوده و با توجه به بخش فروش کالا‌ها و تمرین جمع و تفریق، می‌تواند نمونه مناسبی برای کودکان مقاطع اولیه دبستان باشد.

در انتها امیدواریم که شرکت های سازنده بازی نظارت و بررسی بیشتری بر روی نمونه های تولیدی خود داشته و آن را با کمترین باگ و ایراد ممکن به بازار عرضه نمایند و کیفیت بازی های تولیدی خود را فدای زمان بندی و ارسال آپدیت ها در بازه های زمانی معین و مشخص شده ننمایند.

مشخصات کلی بازی بقالی در یک نگاه

نام بازی بقالی
سبک بازی تفننی
شرکت سازنده گلیم گیمز ۲
کشور سازنده ایران
سیستم (های) عامل اندروید
حجم بازی 55.5 مگابایت
آخرین نسخه  ۱۰۲8
گروه سنی ۳ سال به بالا
امتیاز تکرا (تکسکور) 6 از ۱۰

منبع : تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر