;
coinex

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 نشانه‌های یک تبلت پایین رده را ندارد

مشخصات سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 نشانه‌های یک تبلت پایین رده را ندارد
سامسونگ برای کسانی که به دنبال یک تبلت خوب و قابل قبول می‌گردند، پیشنهاد ویژه‌ای دارد. سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 (Samsung Galaxy Tab Active 2) نام این دستگاه جدید است.

اواسط مردادماه بود که اولین نشانه‌ها از وجود تبلت سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 دیده شد. در هفته گذشته نیز اطلاعاتی از این تبلت جدید سامسونگ به بیرون درز کرد و به نظر می‌رسد که زمان ورود آن به بازار نزدیک شده است.

جزئیات چندانی از مشخصات گلکسی تب اکتیو 2 در دسترس نبود، اما اکنون به لطف بنچمارک GFXBench برخی از مشخصات این دستگاه خودی نشان داده است. بر اساس لیست منتشر شده در این بنچمارک، بیشتر مشخصات سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 بهتر از چیزی است که در گزارش‌های قبلی اعلام شده بود.

جزئیات چندانی از مشخصات گلکسی تب اکتیو 2 در دسترس نبود، اما اکنون به لطف بنچمارک GFXBench برخی از مشخصات این دستگاه خودی نشان داده است

به عنوان مثال به جای پردازنده اسنپدراگون 400 با سرعت کلاک 1.2 گیگاهرتز و حافظه رم 1.5 گیگابایتی، این تبلت با اگزینوس7870 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای که با حداکثر سرعت 1.5 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کند، قدرتنمایی خواهد کرد و در ضمن به حافظه رم 3 گیگابایتی مجهز است.

از دیگر مشخصات گلکسی تب اکتیو 2 می‌توان به حافظه داخلی 16 گیگابایتی در آن اشاره کرد و همچنین یک نمایشگر 8 اینچی که انتظار می‌رود دارای رزولوشن 800 در 1280 پیکسل باشد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار دارد و در جلوی این تبلت بادوام و مقاوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی جای گرفته است.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 2 با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. با اینکه هنوز جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این دستگاه منتشر نشده است، اما امیدواریم که سامسونگ رقم مناسبی را برای برچسب قیمت آن در نظر بگیرد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر