;
coinex

معرفی تویوتا C-HR های پاور (Hy-Power) در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

تویوتا C-HR های پاور

تویوتا C-HR خودرویی است که با ظاهر عجیب، کارایی نامناسب و عملکرد ضعیف پیشرانه، خودرویی کند در کلاس بدنه شاسی بلندهای سایز کوچک یا کراس اوورها به حساب می آید که پیشتر نوشته “مشخصات فنی تویوتا C-HR شاسی بلندی سایز کوچک، تمایزی از جنس تویوتا” به معرفی و بررسی آن پرداخته بودیم. این شرکت برای بهبود وضعیت، نمونه‌ای جدید را برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 آماده کرده است.

تویوتا C-HR های پاور (Hy-Power)

تویوتا C-HR هیبریدی جدید در حالی در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به نمایش در آمده که اطلاعات دقیق و رسمی از پیشرانه هیبریدی بنزینی/الکتریکی آن منتشر نشده است. شرکت تویوتا تنها به این نکته اشاره کرده که تویوتا C-HR های پاور جدید از قابلیت‌های دینامیکی بالاتری نسبت به نمونه موجود در بازار اروپا که توانایی تولید نیرویی در حدود 121 اسب بخار را دارد، برخوردار است. تنها پیشرانه موجود برای هیوندای C-HR در بازار ایالات متحده نیز یک نمونه بنزینی 4 سیلندر 2.0 لیتری بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 144 اسب بخار را دارد. این خودرو با زمان 11 ثانیه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت از حالت سکون، به نسبت خودروهای امروزی و مدرن، نمونه‌ای بسیار کند به حساب می‌آید.

مشخصات ظاهری تویوتا C-HR های پاور

تویوتا C-HR های پاور هیبریدی جدید ظاهری نسبتا متفاوت‌تر از نمونه‌های فعلی موجود در بازار دارد. بدنه این خودرو با پوشش‌هایی به رنگ نارنجی براق پوشانده شده که هماهنگی کاملی با تزئینات به همین رنگ در داخل کابین متشکل از لبه‌های پوشش صندلی‌ها، رو دری و داشبورد دارد. سقف نیز به صورت کامل با پوششی از لوزی‌های به رنگ مشکی و نارنجی پوشانده شده که این طرح در ستون A (دو بخش اطراف شیشه جلویی خودرو) ادامه پیدا کرده است. چراغ‌های جلویی، آیینه‌های جانبی و بخش پایینی جلو پنجره نیز با همین رنگ تزئین شده اند. صفحه نمایش داخل کابین نیز که ابعادی نسبتا بزرگ دارد نیز با حاشیه‌هایی از همین رنگ پوشانده شده است.

تویوتا C-HR های پاور با توجه به ظاهر و رنگ آمیزی خود بیشتر از آنکه یک نمونه تولیدی باشد، یه نمونه تبلیغاتی به حساب می‌آید. بر اساس اعلام شرکت سازنده، اطلاعات تکمیلی در خصوص تویوتا C-HR های پاور در ابتدای سال آینده میلادی (سال 2018 میلادی) در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

گالری تصاویر تویوتا C-HR های پاور هیبریدی جدید

منبع : Caranddriver

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر