;
coinex

دلفی با بلک بری برای ساخت یک خودروی خودران قرارداد همکاری می‌بندد!

خودروی خودران دلفی

دلفی (Delphi) برای ساخت یک خودروی خودران جدید با شرکت بلک بری (Blackberry) همراه شده است؛ این دو سازنده می‌خواهند با یکدیگر در زمینه ساخت نرم افزار برای خودروهای خودران همکاری کنند.

خودروی خودران دلفی

دلفی (Delphi) چند وقت پیش یک سیستم رانندگی خودکار را با نام سی اس ال پی (CSLP) به علاقمندان دنیای خودرو معرفی کرد. این سیستم قرار است که در سال 2019 میلادی وارد بازار شود. گلن دی ووس (Glen De Vos)، نایب رئیس ارشد و رئیس بخش فناوری شرکت دلفی، در رابطه با طرح ساخت خودروی خودران دلفی در کنار بلک بری مطلب زیر را در اختیار منابع خبری گذاشته است: “سیستم عامل QNX شرکت بلک بری یک زیرساخت نرم افزاری قوی را برای سیستم رانندگی خودکار سی اس ال پی در خودروی خودران دلفی ایجاد می‌کند و راه پیشرفت را برای این سیستم هموار می‌سازد. سیستم‌های پردازش کننده دارای راندمان بالا در ارائه راهکارهای رانندگی خودکار بسیار سودمند هستند.”

جان وال (John Wall)، نایب رئیس ارشد و مدیر کل بخش طراحی سیستم عامل QNX بلک بری در رابطه با طرح خودروی خودران دلفی می‌گوید: “امنیت و ایمنی دو پارامتر تفکیک ناپذیر هستند. افزایش حملات سایبری به خودروهای شبکه بندی شده و تهدیداتی که در رابطه با این اتوموبیل‌ها انجام می‌شوند، خودروسازان را ملزم ساخته‌اند که از نرم افزارهایی استفاده کنند که امنیت و اطمینان مورد نظر را داشته باشند. ساخت چنین نرم افزارهایی همان زمینه‌ای است که بلک بری در آن تبحر زیادی دارد و ما در کنار دلفی می‌خواهیم فرصت‌های استفاده از این نرم افزارها را گسترش دهیم.”

.

منبع: geeky-gadgets

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر