;
coinex

بهترین موبایل های جهان تا سپتامبر 2017 از نگاه businessinsider

بهترین موبایل های جهان تا سپتامبر 2017 از نگاه businessinsiderتابستان 2017 به پایان رسیده و بسیاری از گوشی های هوشمندی که انتظار آن را داشتیم، معرفی شده اند؛ حال قصد داریم بهترین موبایل های جهان که تا به امروز رونمایی شده اند را معرفی کنیم؛ با تکراتو همراه شوید:

اکنون زمان آن فرا رسیده تا بهترین موبایل های جهان را به ترتیب قابلیت ها و ویژگی هایی که دارند، اولویت بندی کنیم. لازم به ذکر است که این لیست توسط یکی از وب سایت های آمریکایی تهیه شده؛ بنابراین بهترین گوشی های هوشمند در این بازار جمع آوری شده ند؛ هرچند که تعداد زیادی از آنها با بازارهای جهانی یکسان هستند.

تا به حال گوشی های زیادی معرفی شده اند که جایگزین خوبی برای گوگل پیکسل هستند؛ تصمیم گیری درباره جایگاه گوشی های گلسی اس 8 و آیفون 7 نیز حقیقتا دشوار بود. در هر صورت، این لیست از بهترین موبایل های جهان می تواند در انتخاب به شما کمک کند.

نکته: قیمت های ذکر شده در بازارهای مختلف، متفاوت است.

بهترین موبایل های جهان تا سپتامبر 2017

20. بلک بری کلاسیک

20. بلک بری کلاسیک

اگر از هواداران برند بلک بری باشید، پس حتما از بلک بری کلاسیک نیز لذت می برید. این دستگاه به مدل های قبلی بلک بری شباهت دارد؛ اما صفحه نمایش لمسی آن با دقت و وضوح بیشتری همراه شده و کیبورد فیزیکی آن فوق العاده است.

قیمت: 199 دلار

19. سونی ایکس زد پریمیوم

19. سونی ایکس زد پریمیوم

این دستگاه در بررسی های مختلف، بازخوردهای خوبی را دریافت کرده که به یکی از آنها اشاره می کنیم: “این یک گوشی خوب است. صفحه نمایش آن عالی است، نرم افزار پاکی دارد و همه چیز با سرعت زیادی انجام می شود. اما قیمت 800 دلاری برای آن بالاست. با این میزان باتری و طراحی بدنه ناخوشایند، نباید با چنین قیمتی به فروش برسد.”

این دستگاه در حال حاضر با قیمت کمتر 605 دلار در آمازون به فروش می رسد که قیمت مناسب تری برای این دستگاه است.

قیمت: 605 دلار

18. بلک بری کی وان

18. بلک بری کی وان

گوشی بلک بری کی وان اندرویدی، نسخه جدید گوشی بلک بری پرایو به شمار می رود که آن نیز یک دستگاه اندرویدی بوده و از کیبورد فیزیکی کشویی بهره می برد. بلک بری در طراحی کیوان نیز به طراحی اصیل خود بازگشته و کیبورد فیزیکی را به عنوان یک قابلیت خارجی قرار داده است.

این دستگاه برای کسانی که از کیبورد فیزیکی لذت می برند، بسیار مناسب است؛ در عین حال می توانند از اپلیکیشن ها و خدمات گوگل نیز بهره مند شود.

قیمت: 538 دلار

17. زد تی ای آکسون 7

17. زد تی ای آکسون 7

گوشی آکسون 7 توسط کمپانی ZTE ساخته شده؛ یک کمپانی چینی که تقریبا در بازار آمریکا ناشناخته است.

اما چرا باید نام این گوشی در لیست بهترین موبایل های جهان قرار بگیرد؟ این گوشی هوشمند با همان قابلیت ها و مشخصاتی همراه است که بسیاری از گوشی های اندرویدی دیگر در این لیست، ارائه می دهند. جالب تر اینکه با 250 دلار کمتر از گوشی های دیگر به فروش می رسد؛ هرگز نمی توانید دستگاهی با این مشخصات از برندهای سامسونگ، ال جی و اچ تی سی را با این قیمت خریداری کنید.

این بدان معناست که اگر از هوادارن نکسوس نیستید و نمی خواهید مبلغ زیادی را برای خرید گلکسی اس 8 پرداخت کنید، گوشی زد تی ای آکسون 7 به راحتی همان کارها را برایتان انجام می دهد.

قیمت: 400 دلار



16. موتو جی 5 پلاس

16. موتو جی 5 پلاس

گوشی موتو جی 5 پلاس، یکی از بهترین گوشی های اندرویدی مقرون به صرفه است. این دستگاه مشخصات قابل قبول خود را با یک قیمت منطقی عرضه می کند.

با خرید یک گوشی موتو جی 5 پلاس از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، اسکنر اثرانگشت، عمر باتری عالی، دوربین 12 مگاپیکسلی (که گوشی های دیگر با این محدوده قیمتی نمی توانند با کیفیت آن رقابت کنند)، اندروید تقریبا خالص و طراحی شیک و ظریف برخوردار می شوید.

البته با پرداخت مبلغ 230 دلار، از قابلیت های گوشی های پرچمدار برخوردار نمی شوید؛ برای مثال، ان اف سی برای پرداخت های موبایلی وجود ندارد و این موبایل هنوز برای شارژ به پورت میکرو یو اس بی مجهز شده و از یو اس بی نوع سی خبری نیست.

موتورولا و لنوو به تازگی گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس را معرفی کرده اند که در هر دو، کیفیت طراحی و دوربین بهتر شده است.

قیمت: 230 دلار

15. هواوی میت 9

15. هواوی میت 9

هواوی میت 9 از نمایشگر بزرگ 5.9 اینچی با عمر باتری فوق العاده برخوردار است.

این یکی از سریع ترین گوشی های اندرویدی حال حاضر به شمار می رود و قطعا یکی از بهترین موبایل های جهان است. هواوی از رابط کاربری خود در کنار نسخه اندروید استفاده کرده است.

گوشی هوشمند هواوی میت 9 از تنظیمات دوربین دوگانه بهره می برد که به ایجاد افکت عمق پس زمینه یا بوکه کمک می کند؛ در این افکت، تصویر پس زمینه تار شده و سوژه تصویر، واضح تر است. گوشی های آیفون 7 پلاس نیز با این ویژگی همراه است.

صبر کنید: گوشی هواوی میت 10 به زودی معرفی خواهد شد؛ پس اگر به دنبال نسخه جدیدی از گوشی های هواوی هستید، پیشنهاد می کنیم منتظر این مدل جدید بمانید.

قیمت: 450 دلار

14. موتو زد 2 فورس

14. موتو زد 2 فورس

گوشی موتو زد 2 فورس از تمام قابلیت هایی که از گوشی میان رده انتظار دارید، برخوردار است. موتو زد 2 فورس قطعا یکی از بهترین موبایل های جهان به شمار می رود و با سرعت بالا، ظاهر زیبا، دوربین با کیفیت و فریم ظریف همراه است. نمایشگر 5.5 اینچی آمولد این موبایل در مقابل شکستگی مقاوم تر از سایر موبایل هاست.

البته موتو زد 2 فورس به ویژگی Moto Mods وابسته است؛ این میزان وابستگی باعث می شود که نام آن در بین 10 گوشی برتر در لیست بهترین موبایل های جهان قرار نگیرد.

قیمت: 720 دلار

13. آیفون اس ای

13. آیفون اس ای

آیفون اس ای با نمایشگر کوچکی که دارد، یکی از بهترین موبایل های جهان برای افرادی است که به گوشی های کوچک علاقه دارند. شما با خرید این دستگاه از بهترین اپلیکیشن ها، اکوسیستم، پشتیبانی اپل و عملکرد مشابه آیفون 6 اس برخوردار می شوید و تنها قیمتی معادل 350 دلار پرداخت می کنید. این موبایل می تواند جدیدترین نسخه آی او اس 11 را نیز پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند آیفون اس ای از اپل پی (سیستم پرداخت اپل)، لایو فوتو و سنسور اثرانگشت برخوردار بوده وعمر باتری فوق العاده ای دارد.

قیمت: 349 دلار

12. آیفون 6 اس/ 6 اس پلاس

12. آیفون 6 اس/ 6 اس پلاس

کمپانی اپل هنوز هم از فروش گوشی های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس سود خوبی دارد؛ علیرغم اینکه دو سال از راه اندازی آنها می گذرد، اما هنوز هم در لیست بهترین موبایل های جهان جا دارند. کمپانی اپل به تازگی جدیدترین نسخه سیستم عامل آی او اس را منتشر کرده و این گوشی های هوشمند نیز از آن پشتیبانی می کنند. این دو موبایل، آخرین آیفون هایی هستند که از جک هدفون استاندارد 3.5 میلیمتری بهره می برند.

گوشی های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس با دوربین فوق العاده ای همراه هستند که کاربران خود را راضی نگه می دارند. قابلیت تاچ آیدی نیز هنوز سرعت قابل قبولی برای باز کردن قفل گوشی دارد.

قیمت آیفون 6 اس: 450 دلار

قیمت آیفون 6 اس پلاس: 550 دلار

11. اچ تی سی یو 11

11. اچ تی سی یو 11

گوشی اچ تی سی یو 11 به دوربین فوق العاده ای مجهز شده و طراحی ظاهری آن جلوه آینه ای زیبایی دارد. قابلیت اج سنس این موبایل شرایطی را برای کاربر خود فراهم می کند که با فشار دادن فریم دستگاه، اپلیکیشن یا شورتکات مورد نظر خود را باز کنند. این موبایل از تمامی جنبه ها، یک گوشی اندرویدی خوب به شمار می رود که قطعا در لیست بهترین موبایل های جهان جا دارد. هرچند که جک هدفون استاندارد در این موبایل وجود نداشته و هنوز حاشیه زیادی در مقایسه با سایر پرچمداران 2017 دارد.

قیمت: 650



10. ال جی جی 6

10. ال جی جی 6

گوشی جی 6، بهترین گوشی حال حاضر کمپانی ال جی به شمار می رود. این کمپانی بالاخره ویژگی های کلیدی مثل طراحی با کیفیت و مقاومت در برابر آب را در این گوشی هوشمند تعبیه کرده که به خوبی می تواند با پرچمداران سامسونگ و اپل رقابت کند.

گوشی ال جی جی 6 از دوربین دوگانه ای برخوردار است که هر کاربری را راضی می کند. صفحه نمایش این موبایل از حد میانگین کشیده تر است که برای نمایش و اجرای اپلیکیشن ها گزینه بهتری خواهد بود.

متاسفانه این موبایل از تراشه اسنپدراگون 821 برخوردار است؛ این تراشه یکی از قدرتمندترین های حال حاضر است، اما در مقایسه با گوشی های جدیدتر، کمی رده پایین تر محسوب می شود. برای مثال، سامسونگ پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را با تراشه اسنپدراگون 835 همراه کرده است؛ این موبایل، دو ماه پس از جی 6 معرفی شد.

قیمت: 525 دلار

9. وان پلاس 5

9. وان پلاس 5

وان پلاس 5 یکی از بهترین موبایل های جهان است که کاربران از طراحی زیبا، عملکرد عالی، دوربین فوق العاده و برچسب قیمتی مناسب آن لذت می برند. این موبایل همچنین به جک هدفون مجهز است.

این موبایل در مقایسه با سایر پرچمداران 2017 با حاشیه های تقریبا زیادی همراه است، اما قیمت مناسب آن می تواند شما را قانع کند.

قیمت: 450 دلار

8. گلکسی اس 8

8. گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8 زیباترین گوشی هوشمندی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. این موبایل قطعا از آیفون 8 نیز زیباتر و ظریف تر از گلکسی نوت 8 است. شیشه های خمیده در پنل پشتی و جلویی نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی اس 7 بهینه تر شده و حاشیه های بسیار باریک آن، جذابیت خاصی به این موبایل بخشیده است.

اما خوبی های این موبایل به زیبایی ظاهری خلاصه نمی شود؛ گلکسی اس 8 با قابلیت هایی همراه است که هر خریداری را ترغیب می کند و مقاومت در برابر آب، نسبت ابعاد به بدنه زیبا با نمایشگر کشیده، شارژ سریع، شارژ بیسیم، تشخیص چهره، تشخیص عنبیه چشم، بهترین دوربین، سامسونگ پی و دکمه هوم پنهان از ویژگی های این موبایل هستند.

با این اوصاف، این گوشی باید رتبه اول در لیست بهترین موبایل های جهان را به خود اختصاص دهد؛ اما متاسفانه سطح نرم افزارهای سامسونگ از این امر جلوگیری می کند. رابط کاربری TouchWiz که در کنار اندروید روی موبایل های سامسونگ اجرا می شود، جایگاه مناسبی ندارد. این مساله باعث می شود که گوشی های سامسونگ نتوانند از جدیدترین آپدیت های گوگل بهره مند شوند. علاوه بر اینکه نسخه اندروید خالص را در اختیار کاربران خود قرار نمی دهد.

البته این موبایل بدون این رابط کاربری نمی توانست از قابلیت های تشخیص چهره یا عنبیه چشم پشتیبانی کند؛ اما در هر صورت نمی توان اولویت آپدیت های اندروید را نادیده گرفت.

قیمت: 679 دلار

7. آیفون 7

7. آیفون 7

آیفون 7 پرچمدار سال گذشته کمپانی اپل بود، اما با قیمت 550 دلاری که دارد، به راحتی در جایگاهی بالاتر از گلکسی اس 8 قرار می گیرد. این گوشی نیز همانند سایر آیفون ها، اپلیکیشن های بهتر و بهترین اکوسیستم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. منظور از اکوسیستم، سیستم عامل آی او اس در این گوشی های هوشمند است که پشتیبانی همه جانبه از اپل و آپدیت ها را به کاربران خود ارائه می دهد.

آیفون 7 از قابلیت مقاومت در برابر آب، دوربین عالی با عملکرد مناسب در نور کم و پردازنده قدرتمند برخوردار بوده و به خوبی با محصولات دیگر اپل مثل ایر پاد و وایرلس سازگار است.

قیمت: 550 دلار

6. گلکسی اس 8 پلاس

6. گلکسی اس 8 پلاس

مشخصات گلکسی اس 8 پلاس تقریبا با اس 8 برابر است؛ البته به جز نمایشگر بزرگ تر 6.2 اینچی.

نسخه بزرگتر اس 8 در لیست بهترین موبایل های جهان ، بالاتر از اس 8 قرار می گیرد؛ چرا که نسبت ابعاد به بدنه بهتری دارد. این دستگاه در همان اندازه گوشی های پلاس آیفون ساخته شده، اما نمایشگر بزرگ تری دارد. اپلیکشن ها و سایر محتواها در این نمایشگر کیفیت بهتری دارند.

قیمت: 723 دلار



5. آیفون 7 پلاس

5. آیفون 7 پلاس

دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس همان مشخصه ایست که باعث می شود این موبایل بالاتر از گوشی های آیفون 7 و اس 8 پلاس قرار بگیرد. این موبایل با قیمت 670 دلاری خود، ارزانتر از اس 8 پلاس به فروش می رسد.

کاربران این موبایل برخلاف گوشی آیفون 7 می توانند عکس های زیبایی را در افکت بوکه به ثبت برسانند؛ در این افکت، تصویر پس زمینه تار شده و جذابیت سوژه اصلی بیشتر می شود. لنز دوم این دوربین از نوع تله فوتو بوده که زوم اپتیکال 2x را امکان پذیر می کند. این بدان معناست که با زوم روی عکس ها، کیفیت تصویر را خراب نمی کند.

قیمت: 670 دلار

4. گلکسی نوت 8

4. گلکسی نوت 8

سامسونگ گلکسی نوت 8 با طراحی زیبا، حاشیه های بسیار باریک، سرعت عملکرد بالا، دوربین دوگانه و قابلیت های جالب قلم اس پن، تمامی قابلیت ها و ویژگی های گوشی های سری اس و نوت سامسونگ را در یک گوشی هوشمند در بر دارد که رقابت با این موبایل را سخت می کند.

قیمت: 930 دلار

3. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

3. گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

این دو موبایل به دلیل برخورداری از خالص ترین نسخه اندروید توانستند بر گوشی نوت 8 غلبه کرده و رتبه بالاتری را به خود اختصاص دهند. این نسخه از اندروید باعث می شود که آپدیت های گوگل به سرعت در اختیار کاربران قرار بگیرد. علاوه بر این، نمی توان دوربین عالی و عملکرد این دو موبایل را نادیده گرفت.

با معرفی گوشی های جدید کمپانی اپل، گوشی های گوگل پیکسل باید جای خود را به این موبایل ها داده و در رتبه سوم بهترین موبایل های جهان قرار گرفته اند.

قیمت پیکسل: 649 دلار

قیمت پیکسل ایکس ال: 769 دلار

2. آیفون 8

2. آیفون 8

ماه ها بود که گوشی های پیکسل در راس لیست بهترین موبایل های جهان قرار داشتند؛ اما حالا کمپانی اپل با گوشی آیفون 8 این رتبه را به خود اختصاص می دهد.

آیفون 8 اپل با بدنه شیشه و فلزی زیبا، دوربین عالی و عملکرد باورنکردنی همراه است. اپل در این موبایل بالاخره از قابلیت شارژ بیسیم استفاده کرده و پشتیبانی از شارژ سریع را نیز در نظر گرفته است. مدتها بود که این دو ویژگی در گوشی های اندرویدی دیده می شدند، اما آیفون ها از آنها برخوردار نبودند. آیفون 8 همچنین از قابلیت مقاومت در برابر آب بهره می برد.

اما با وجود تمامی این شباهت ها، چرا آیفون 8 بالاتر از گوشی های اندرویدی قرار می گیرد. به دلیل آی او اس و اکوسیستم اپل. کاربران این موبایل ها می توانند از جدیدترین آپدیت های اپل برخوردار شوند و اپلیکیشن ها دراین سیستم عامل طراحی بهتری دارند.

1. آیفون 8 پلاس

1. آیفون 8 پلاس

آیفون 8 پلاس از تمام قابلیت های نسخه کوچکتر برخوردار بوده و تمامی این موارد را در یک قالب بزرگتر با نمایشگر بهتر و دوربین دوگانه ارائه می کند. این گوشی هوشمند توانست رتبه اول را در لیست بهترین موبایل های جهان به خود اختصاص دهد؛ البته تا زمانیکه گوشی آیفون ایکس به بازارها عرضه شود. این موبایل هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده؛ بنابراین در این لیست قرار نمی گیرد.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر