;
coinex

جزییات و تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری کریپتون منتشر شد

جزییات و تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند اندروید بلک بری کریپتون!بلک بری کریپتون گوشی جدید برند مشهور آمریکایی است؛ این محصول در طبقه بندی گوشی‌های رده متوسط قرار دارد اما از ویژگی‌های خاص و پیشرفته‌ای بهره می‌برد.

بلک بری گفته است که می‌خواهد یک گوشی جدید را با نام سری کریپتون (Krypton) وارد بازار کند؛ این گوشی هوشمند از یک پنل پشتی فیبر کربنی بهره می‌برد و اخیرا در تصاویر جدیدی نشان داده شده است. با توجه به این که بسیاری از گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار مثل گلکسی اس 8 سامسونگ به کاورهای پشتی شیشه‌ای مجهز شده‌اند، استفاده از یک پنل فیبرکربنی در ساخت بلک بری کریپتون علاوه بر افزایش مقاومت بدنه، می‌تواند این گوشی هوشمند را متمایز جلوه دهد.

گوشی هوشمند بلک بری کریپتون اخیرا توسط مراجعی مثل وای فای آلینس (Wi-Fi Alliance)، بلوتوث اس آی جی (Bluetooth SIG) و اف سی سی (FCC) تایید شده است؛ این امر نشان می‌دهد که کریپتون در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شود با وجود این هنوز نمی‌توان در مورد سبک طراحی به کار رفته در ساخت این محصول با اطمینان مطلبی را بیان کرد.

به تازگی دو تصویر جدید از بلک بری کریپتون در کانال‌های بی بی ام (BBM) سازنده آمریکایی منتشر شده است؛ این تصاویر پنل پشتی این دستگاه را نشان می‌دهند اما هنوز به طور رسمی تایید نشده‌اند. اگر که این تصاویر صحت داشته باشند، می‌توان گفت که کریپتون از یک فلش ال ای دی دوگانه نیز بهره می‌برد. هنوز هیچ تصویری از نمای جلوی گوشی جدید بلک بری منتشر نشده است اما شایعه‌های موجود از این امر حکایت می‌کنند که سازنده آمریکایی در ساخت این گوشی هوشمند صفحه کلید نمادین QWERTY خود را کنار گذاشته و از یک نمایشگر تمام لمسی استفاده کرده است.

منبعی که این جزییات را منتشر کرده علاوه بر این هیچ مطلبی را در مورد مشخصات فنی بلک بری کریپتون ارائه نکرده است اما با توجه به خبرهایی که تا به امروز در رابطه با این محصول منتشر شده‌اند می‌توان گفت که کریپتون با مشخصات فنی یک گوشی رده متوسط وارد بازار می‌شود. منابع خبری چند وقت پیش گفته بودند که بلک بری می‌خواهد گوشی جدیدش را با یک نمایشگر فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و باتری 4,000mAh وارد بازار کند.

علاوه بر ویژگی‌های فوق انتظار می‌رود که گوشی بلک بری کریپتون سیستم عامل اندروید 7 نوقا و نرم افزار امنیتی پیشرفته سازنده آمریکایی را بر روی خود داشته باشد. بعضی از منابع خبری همچنین احتمال داده‌اند که این گوشی هوشمند یک اسکنر اثر انگشت و شاخص مقاومتی IP67 را نیز در برابر نفوذ آب و گرد و خاک بر روی خود داشته باشد.

بلک بری زمانی یکی از برندهای مشهور دنیای گوشی‌های هوشمند بود؛ این شرکت در یک دوره زمانی با مشکلات متعددی روبرو شد از این رو نتوانست مقام برتر خود را حفظ کنند ولی به نظر می‌رسد که تصمیم گرفته که موفقیت‌های پیشین خود را دوباره تکرار کند. این سازنده هنوز هیچ مطلبی را در مورد گوشی جدید خود اعلام نکرده است اما از آنجایی که بلک بری کریپتون اخیرا تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده، می‌توان انتظار داشت که کابران تا پایان سال میلادی جاری، احتمالا در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان)، شاهد رونمایی یا عرضه این محصول باشند.

بلک بری کریپتون

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر