;
coinex

آموزش روشن کردن نایت شیفت از طریق کنترل سنتر در آی او اس 11

نایت شیفتاگر قبلا از قابلیت نایت شیفت استفاده می‌کردید احتمالا الان تفاوت بزرگی را در iOS11 احساس می کنید.

به روزرسانی اپل موارد زیادی به کنترل سنتر اضافه کرده و آن را قابل شخصی سازی نموده است اما مشکل بزرگ، حذف شدن دکمه میانبر Night Shift است. قابلیتی که به لطف آن رنگ‌های صفحه نمایش گرم‌تر شده و آسیب کمتری به چشم در شرایط نوری تاریک وارد می‌کند. البته این دکمه حذف نشده و فقط کمی پنهان سازی شده است!

البته نایت شیفت هم اکنون در بخش تنظیمات و قسمت Display & Brightness قابل دسترس است اما اضافه کردن آن به کنترل سنتر خالی از لطف نیست؛ چرا که می توانید با یک کلیک آن را فعال کنید.

قابلیت نایت شیفت قبلا بدین شکل در منوی پایینی صفحه نمایش دیده می شد:

قابلیت نایت شیفت قبلا بدین شکل در منوی پایینی صفحه نمایش حضور داشت:

کنترل سنتر حالا از نو طراحی شده و اگر به قسمت ستینگ یا تنظیمات بروید، این قابلیت را به صورت یک گزینه مجزا مشاهده نمی کنید.

کنترل سنتر جدید به شکل زیر است؛ بدون Night Shift. گول علامت ماه را نخورید چرا که این دکمه برای قابلیت «مزاحم نشوید» طراحی شده است.

کنترل سنتر جدید به شکل زیر است؛ بدون Night Shift. گول علامت ماه را نخورید چرا که این دکمه برای قابلیت «مزاحم نشوید» طراحی شده است.

پس نایت شیفت کجاست؟ این قابلیت در تنظیمات نور صفحه نمایش قایم شده که به صورت عمودی در کنار دکمه تنظیم صدا قرار دارد. اگر این گزینه را فشار داده و چند ثانیه نگه دارید، صفحه دیگری ظاهر می شود که در قسمت پایینی آن، دکمه Night Shift را مشاهده خواهید کرد. با فشار دادن آن، دکمه نارنجی می شود؛ این بدان معناست که قابلیت فعال شده است.

منبع: Business Insider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر