;
coinex

هواوی میت 9 به زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد

هواوی میت 9 به زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کردکمپانی هواوی در تلاش است تا هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی سیستم‌عامل جدید گوگل را برای پرچم‌داران سال گذشته‌ی خود ارائه کند و به نظر می‌رسد که هواوی میت 9 به زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد.

در ماه آوریل گزارش شده بود که هواوی در حال آماده‌سازی و آزمودن اندروید 8.0 برای فبلت میت 9 است و در همان زمان تصاویری از این دستگاه با قابلیت تصویر در تصویر اندروید اوریو منتشر شد. البته در آن زمان این سیستم‌عامل به صورت رسمی توسط گوگل معرفی و نام‌گذاری نشده بود.

بالاخره ماه گذشته گوگل به صورت رسمی سیستم‌عامل جدید خود را معرفی کرد و بله قابلیت تصویر در تصویر نیز در اندروید جدید گنجانده شده است که نشان می‌دهد تصویری که آن زمان از میت 9 در حال اجرای اندروید اوریو، که در آن برهه با نام اندروید O شناخته می‌شد، واقعی بوده است.

امروز نیز همان‌گونه که در تصویر زیر می‌بینید، یک نتیجه آزمون بنچمارک گیک‌بنچ از فبلت پرچم‌دار سال گذشته‌ی شرکت هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد به احتمال فراوان هواوی میت 9 به زودی آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد.

پرچمدار سال گذشته هواوی با سیستم عامل جدید گوگل رویت شد
هواوی میت 9 با اندروید 8.0 ارویو در آزمون بنچمارک

دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز دست روی دست نگذاشته‌اند و در حال آماده‌سازی این آپدیت نرم‌افزاری برای محصولات خود هستند؛ در این میان یک نسخه بتا از اندروید اوریو برای وان پلاس 3 منتشر شده و به علاوه شایعه شده که سامسونگ نیز در حال آزمودن اندروید 8.0 اوریو بر روی گلکسی اس 8 است.

هواوی میت 9 سال گذشته راهی بازار شد و قرار است ماه آینده نیز از نسخه جدید این سری با نام هواوی میت 10 رونمایی شود. نسخه استاندارد هواوی میت 10 به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو بهره نخواهد برد اما هواوی میت 10 پرو در ماه دسامبر همراه با سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش‌فرض و رابط کاربری اختصاصی جدید EMUI 6.0 این تولیدکننده چینی روانه بازار خواهد شد. سیستم‌عامل جدید گوگل ویژگی‌های تازه‌ای از جمله نشان‌های اعلان، اجرای بدون نصب اپلیکیشن‌ها و قابلیت تصویر در تصویر را به همراه خواهد داشت.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر