;
coinex

دانلود والپیپر مرسدس بنز پراجکت وان (Project One) با کیفیت HD

سوپراسپرتهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017

مرسدس ای ام جی پراجکت وان کلاس بدنه خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 به نمایش عمومی درآمده است. در ادامه مجموعه‌ای از 4 تصویر پس زمینه یا والپیپر (Wallpaper) با کیفیت HD و رزولوشن 1680×1050 برای دانلود قرار گرفته است. برای دانلود والپیپر مرسدس بنز پراجکت وان به ادامه متن مراجعه نمایید.

مرسدس ای ام جی پرواجکت وان (Mercedes-AMG Project One)

این خودروی استثنایی شرکت مرسدس بنز که توسط راننده افسانه‌ای، لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) معرفی شده، در واقع یک خودروی فرمول یک بوده که اجازه تردد در خیابان‌های عادی را دارد! این خودرو از مواد اولیه با وزن بسیار پایین و مقاوت بالا ساخته شده است. مرسدس ای ام جی پروجکت وان (Mercedes-AMG Project One) یک خودروی هیبریدی (Hybrid) بوده که با استفاده از پیشرانه 6 سیلندر خورجینی 1.6 لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر خود به همراه 4 موتور الکتریکی با قدرتی در حدود 640 اسب بخار، نیروی عظیمی در حدود 1.000 اسب بخار را تولید می‌کند.

دانلود والپیپر مرسدس بنز پراجکت وان

نام فایل Mercedes Benz Project One Wallpapers.zip
حجم فایل (مگا بایت) 1.71
تعداد والپیپرها 4
نوع فایل Zip
رمز (Password) techrato.com
دانلود

مشخصات فنی خودروی مفهومی والپیپر مرسدس بنز ای کیو ای در یک نگاه

قدرت موتور (اسب بخار.) 1.000
گشتاور (نیوتون متر.)
مصرف سوخت. ۰.۰
ظرفیت باتری (.kWh)
مسافت قابل پیمایش (کیلومتر.) 26
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت. 2.5
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت.) 350
طول ﴿میلیمتر.﴾
پهنا ﴿میلیمتر.﴾
ارتفاع ﴿میلیمتر.﴾
فاصله دو محور ﴿میلیمتر.﴾
قیمت پایه (میلیون تومان.) 10.600

روش انتخاب تصویر به عنوان والپیپر در سیستم عامل ویندوز

برای دانلود والپیپر مرسدس بنز پراجکت وان می توانید بر روی لینک “دانلود” کلیک نموده و پس از ذخیره در کامپیوتر، با استفاده از پسورد techrato.com آن را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای انتخاب تصویر به عنوان والپیپر دو راه پیش فرض در سیستم عامل ویندوز وجود دارد.

روش اول

این روش ساده ترین راه ممکن برای تغییر والپیپر دسکتاب به شمار می آید. ابتدا بر روی تصویر موردنظر کلیک راست نموده و سپس گزینه Set as desktop background را انتخاب نمایید.

روش دوم

این روش اندکی پیچیده تر از روش اول است. ابتدا بر روی صفحه سیستم عامل کلیک نموده و گزینه Personalize را انتخاب نمایید. سپس گزینه Desktop Background را در بخش پایینی صفحه انتخاب نمایید. در صفحه به نمایش در آمده دکمه Browse را فشرده و سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در انتها نیز با فشردن دکمه Save Changes والپیپر دستکتاپ شما به تصویر مورد نظر تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع : تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر