;
coinex

اپلیکیشن فیسبوک به اپلیکیشن اینستاگرام متصل شد

اکنون می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را مستقیما از فیسبوک اجرا کنیداکنون می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را مستقیما از فیسبوک اجرا کنید

فیسبوک دسترسی به پروفایل اینستاگرام را برای کاربران خود آسان‌تر کرده، اکنون اپلیکیشن فیسبوک به اپلیکیشن اینستاگرام متصل شده و کاربران می‌توانند اپلیکیشن اینستاگرام را مستقیما از داخل اپلیکیشن فیسبوک اجرا کنند.

کمپانی فیسبوک (Facebook) تایید کرده که به نسخه جدید اپلیکیشن موبایل این شبکه اجتماعی یک منو راهبری افزوده است که کاربران را مستقیما به اکانت اینستاگرام آن‌ها متصل می‌کند. این گزینه درست در پایین گزینه‌ی پروفایل شخصی در اپلیکیشن فیسبوک اضافه شده است. شما با انتخاب این گزینه به اپلیکیشن اینستاگرام هدایت می‌شوید و درست در صفحه اصلی این برنامه وارد خواهید شد.

اکنون می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را مستقیما از فیسبوک اجرا کنید
فیسبوک به اینستاگرام متصل شد

این تغییر هرچند کوچک اما قابل توجه است، زیرا به فیسبوک امکان می‌دهد تا کاربران را در برنامه‌های موبایلی خود حفظ کند و از احتمال کشیده شدن افراد به سمت دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند، توییتر و اسنپ‌چت نیز جلوگیری می‌کند. اگرچه که اگر دسترسی به فیسبوک نیز از طریق اپلیکیشن اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شد به بهبود عملکرد این ویژگی کمک شایانی می‌کرد، اما متاسفانه تا این لحظه از چنین مسیر برگشتی خبری نیست.

سخنگوی فیسبوک به وب سایت تک کرانچ گفته: ما تلاش داریم تا کاربران هم‌زمان در فیسبوک و اینستاگرام در تماس باشند؛ در این امکان تازه کاربران فیسبوک می‌توانند ببینند چند نفر از دوستان آن‌ها در اینستاگرام عضویت دارند. این تغییر تازه جایگاه اپلیکیشن فیسبوک را به عنوان یکی از برترین برنامه‌های موبایلی جهان مستحکم‌تر خواهد کرد.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر