;
coinex

جیونی ام 7 پاور با یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی تک سنسوری و رم 4 گیگابایتی در تنا

جیونی ام 7 پاور با یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی تک سنسوری و رم 4 گیگابایتی در تنا!

جیونی ام 7 پاور (Gionee M7 Power) توسط سازمان تنا (TENAA) تایید شد؛ لیست مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند هم اکنون در وب سایت این سازمان قرار دارد.

جزییات منتشر شده در سایت تنا از این امر حکایت می‌کنند که ام 7 پاور از یک نمایشگر آی پی اس 6 اینچی 1440×720 پیکسلی با نسبت تصویر 18:9، پردازشگر هشت هسته‌ای 1.4GHz (احتمالا مدیاتک هلیو پی 30)، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1080 پیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. تنا همچنین گفته که سازنده چینی در ساخت ام 7 پاور از یک باتری قدرتمند جدانشدنی 5,000mAh استفاده کرده است و می‌خواهد این گوشی هوشمند را با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کاربری آمیگو او اس (amigoOS) در اختیار کاربران بگذارد.

سازمان ارتباطات چین علاوه بر مطالب فوق تصاویری را نیز از گوشی جدید جیونی منتشر کرده است تا کاربران با سبک طراحی این محصول آشنا شوند. در این تصاویر نشان داده شده است که ام 7 پاور به یک اسکنر اثر انگشت پشتی مجهز شده است و دوربین اصلی این گوشی هوشمند به همراه یک فلش ال ای دی در گوشه سمت چپ و بالایی این دستگاه قرار دارد. این تصاویر همچنین نشان می‌دهند که کلید پاور و دکمه مخصوص برای کم و زیاد کردن صدا در بخش جانبی سمت راست و پورت سیمکارت در دیواره جانبی سمت چپ گوشی قرار گرفته اند.

جیونی ام 7 پاور

با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان گفت که ام 7 پاور از یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد که دوربین سلفی و سنسور فرستنده صدا را در قسمت بالا و لوگوی سازنده چینی را در قسمت پایین خود قرار داده است. لیست منتشر شده توسط سازمان ارتباطات چین همچنین نشان داده است که گوشی میان رده جدید سازنده چینی توانایی پشتیبانی قابلیت‌های اتصالی جی اس ام 2 جی، سی دی ام ای، دبلیو سی دی ام ای 3 جی و ال تی ای 4 جی را دارد و تنها می‌تواند باندهای 1 و 3 شبکه‌های ال تی ای – اف دی دی را پشتیبانی کند.

گوشی جیونی ام 7 پاور قرار است که در تاریخ (28 سپتامبر) رونمایی شود از این رو می‌توان اطمینان داشت که سازنده چینی تا آن زمان اطلاعات بیشتری را در مورد تاریخ و مکان‌های عرضه و قیمت این محصول منتشر کند.

 

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر